Miliónové Impérium Živě 2013, Jaké Bylo?

Miliónové Impérium živě

O tomto víkendu se v Brně pořádala akce Davida Kirše Miliónové Impérium živě. Vydali jsme se na tuto akci společně s Honzou Kvasničkou a Tomášem Kolibou. Akce byla dvoudenní (podobně jako loni Email Academy živě) a byly to dva dny naplněné zajímavými informacemi, skvělým odreagováním od každodenní práce, ale hlavně – setkávání s mnoha a mnoha chytrými, úspěšnými a příjemnými lidmi.

Přestože se nejedná o čistě internetový marketing, jsou tyto akce velmi užitečné, velmi přínosné a… No zažijete tady jednoduše atmosféru, která se jinde jen těžko hledá. A v tomto článku bych vám tuto událost rád více přiblížil…

Jen krátká poznámka – pokud byste čistě náhodou nevěděli, kdo to ten David Kirš je, jedná se o člověka, který se snaží předávat své vynikající znalosti ohledně e-mail marketingu a info-podnikání. Stojí za projekty SmartEmailing, EmailAcademy, Miliónové Impérium a mnoha dalšími…

Absolutně unikátní atmosféra

Když příjdete na nějakou událost, kterou pořádá David Kirš, zažijete něco úplně jiného, než na jakékoli jiné akci v České republice. Davidovy akce nesou hodně známky inspirace v zahraničí a tak má vždy pro účastníky připravený skvělý program. Všichni jsou na této akci příjemní a nikdy se zde nesetkáte s opovrhujícími pohledy, tajnůstkářstvím, neochotou nebo nezájmem.

Jednoduše – všichni jsou zde nabití velmi pozitivní energií, jak účastníci, tak prezentující.

Zajímavé momenty

Spuštění produktu Tvůrce osudu

Na takových akcích se často můžete dostat k velmi zajímavým chvílím, na fotce například vidíte spuštění velmi očekávaného infoproduktu Libora Činky – Tvůrce osudu. Libor Činka je známý hypnoterapeut a v tomto tréningu učí, jak být úspěšnější a šťastnější.

Bylo opravdu zajímavé zúčastnit se této chvíle. Všichni jsme byli nadšení, vytáhli mobily, ipady, foťáky a fotili Libora, jak společně s Máriem spouštějí produkt :).

Zajímaví lidé a úhly pohledu

Potkáte zde mnoho lidí, které na jiných „ajtí“ akcích nepotkáte. Seznámíte se s mnoha lidmi, kteří jsou ve světě internetu velmi úspěšnými. Máte možnost si s nimi popovídat, inspirovat se, nechat si poradit. Získáte tak mnohokrát úplně odlišné pohledy na to, co právě vy děláte a tvoříte.

Nejhezčí citát: „Nikdy nikdo nezbohatl tvrdou prací…“ 🙂

A myslíte si, že to není pro vás? Že se to k vašemu podnikání nehodí? Omyl… Co takhle obor stavebnictví? Zateplení fasád? Hm? Roman Studený dokázal využít vzdělávání, internet a e-mail marketing k výraznému zvýšení prodeje a zisku.

Kromě toho se setkáváte s opravdu úspěšnými lidmi, kteří jsou aktivními infopodnikateli a dokážou vám poradit a pomoci (a jsou ochotní) s tím, jak toho můžete dosáhnout i vy.

Každý to může využít, chce to jen být trochu kreativní a chtít.

A co bylo náplní celého víkendu?

První den byl zaměřený na to, jak najít to, co se dá využít právě pro infopodnikání, nebo jen to, abyste díky vzdělávání zákazníků získali mnohem více zakázek. Bavili jsme se také o tom, jak by měl infoprodukt vypadat, jak by se s ním mělo pracovat a jak stanovit jeho cenu, podporovat jeho prodej a podobně.

Druhý den jsme se věnovali spíše technické části, tedy jak to všechno, co jsme první den objevili, vzít a spustit, aby to všechno fungovalo.

Prezentace byly v obou dnech prokládané vstupy zajímavých hostů, kteří nám řekli něco o infopodnikání ze svého vlastního pohledu.

Kiršovy ovečky, sekta a podobné řeči běhající po internetu

Na některých webech a blozích můžete vidět a číst různé nenávistné články a shazování jak samotného Davida, tak i jeho produktů. Mnoha lidem se Davidův přístup a pohled na věci štítí a tak to pochopitelně ventilují.

Přestože i já jsem se párkrát raději odebral ze sálu, protože jsem opravdu nebyl naladěn na věci, které se tam dělaly, celý víkend jsem si užil naplno.

Princip je úplně, ale úplně jednoduchý – běžte na podobné Davidovy akce a odneste si z nich maximum toho, co vám bude užitečné. Když vás zrovna nenaplňuje program, můžete se přesunout do pohodlné sedačky a seznamovat se s ostatními, nabírat nové znalosti a  sbírat nové kontakty.

David Kirš a mnoho dalších účastníků jsou velmi úspěšní, vzdělaní a obdivuhodní lidé proto, že ví mnoho věcí a mají mnoho zkušeností, o které jsou ochotní se podělit. A to se vždy hodí využít…

Takže… Jaký bych zde měl uvést závěr?

I když jste tuto akci už prošvihli a nějakou dobu se teď žádná podobná konat nebude – nebojte se, investujte do svého vzdělávání a další akce se určitě zúčastněte, stojí to za to!

Příspěvek byl publikován v rubrice Nezařazené se štítky , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Do polí níže zadejte své jméno a e-mailovou adresu a získáte okamžitý přístup k e-mailovému rychlokurzu optimalizace www stránek a jako bonus obdržíte elektronickou publikaci Webové stránky snadno & bez znalostí, která vám objasní základy správně vytvořených www stránek i když jste naprostým laikem v oboru.


Váš e-mail nebude poskytnut žádné třetí straně. Sám nesnáším spam!

25 komentářů u Miliónové Impérium Živě 2013, Jaké Bylo?

  1. machrhoumr napsal:

    Tvl Jakube!
    Todle spolu probereme osobně: Nejhezčí citát: „Nikdy nikdo nezbohatl tvrdou prací…“
    Tadle země je postavená na tvrdé práci a bohatých tvrdě pracujících lidí znám z historie hromadu. Dokonce i ty jsi dnes propagoval na FCB blog post od Mária v kterém hlásá jak „tvrdě“ pracuje!
    Musel sem ze sálu odejít 😀 njn žaludek zřejmě nevydrží vše.
    A zbytek? Typická sfanatizovaná Herbalife ovečka 😀 no už se na tebe těším.

    • Jakub napsal:

      Jasně tak ten citát je taky myšlen ironicky, proto je v úvozovkách a se smajlíkem 🙂 podívej se, jak mi tady všichni tvrdě pracujeme, a to opravdu bez nadsázky…

      A jasně – neříkám, že sympatizuji se vším a říkám – skvělá akce pro každého, jen do toho člověk musí jít otevřený a odnést si to, co potřebuje. Když se díváš na film, taky si pamatuješ ty scény, které se ti líbily nejvíc, nudné si nepamatuješ. A přesně tak je to tady, mám spoustu zážitků, dozvěděl jsem se zajímavé informace a poznal skvělé lidi…

      A objetoval bych to proto, abych se vyhnul pár momentům? Ani náhodou!

      • machrhoumr napsal:

        Tak to tě někdy vezmu třeba na sraz nějaké ultra pravice, nebo podobné… Poznáš fajn lidi, někteří budou super normální, přijdeš tam otevřený a odneseš si ty super zážitky. A když si to vyfiltruješ, třeba ti něco super pozitivního zůstane 😀

        • Jakub napsal:

          Nemám co dodat, jsi příliš tvrdohlavý :D… Akorát prosím bez sprostých slov, to se sem nehodí…

  2. Ta akce byla opravdu úžasná a inspirující. Jsem ráda, že jsem mohla být u toho. 😉

  3. Peta napsal:

    Nebyl jsem tam osobne, ale blizky kolega tam byl taky oba dny a je to presne jak jsem si myslel. Zfanatizovana party. Bohuzel vetsina lidi pod Kirsem tvori odpad.. viz. Stana Mrazkova. Vsude Kirs mluvi o tom, jak clovek musi byt odbornik. a expert v oboru a onoa napise Ebook: Jak napsat ebook a pritom predtim zadny nenapsala. A kirs vsem oveckam rekne, aby si ho koupili. Kirs to udelal dokonale… vydela na lidech x krat. Bohuzel drtina vetsina vsech je jen nadsena, ale nejsou experti a opravdu nejd prodat vse. je mi smutno z toho jak tady ti lid zk…. trh. do 1 roku bude vsude jeste vic spamu a lidi budou draze prodavat absolutni odpady.

    • Pavel Lasák napsal:

      Tak, tak e-book 41 stran za 690Kč – je cca 16 Kč za jednu A5 textu, což je dle mého názoru strašně hodně. Osobně už přes 8 let publikuji články ohledně Excelu a stále se cítím jako začátečník. Ale třeba je téma, které jde zpracovat do e-booku za dva týdny. Ze své praktické zkušenosti vím, že tvorba kvalitního e-booku je běh na dlouhoou trať (první e-book cca rok – a nabízím jej zdarma Jak na Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint) 😉

      • Jakub napsal:

        Knihu jsem nečetl, takže nemohu Stáňu ani bránit, ani souhlasit s vámi, kteří ji haníte… Nevím, nesoudím dokud tím neprojdu osobně…

      • Petr napsal:

        Pavle koukám, že svůj e-book nabízíte výměnou za kontakt, přesně podle návodů Davida. Stáhl jsem si jej a je opravdu propracovaný. Předpokládám, že je vstupní branou pro následný prodej.

        Produkt má takovou cenu, jakou hodnotu máte vy sám a jakou hodnotu má obsah, za který jsou lidé ochotni zaplatit.

        Jakou hodnotu máte vy? Napadlo vás e-book nacenit (třeba 300 Kč) a ukázku dát zdarma? Fungovat to bude ale jenom v případě, že budete věřit, že e-book takovou hodnotu má.

        Jeden z e-booku Stáni je právě ten, jak napstat e-book. Pro ty, co si jej kupují má hodnotu právě 690 Kč. Zatím jej (i přes garanci vrácení peněz) nikdo nevrátil a Stáni už vydělal 250 000.

        Překonáte i vy svůj strach a najdete svou hodnotu? Nebo ze sebe budete dělat Samaritána, který radši zůstane chudý aby „sloužil světu“. S prázdnou kapsou se slouží světu špatně.

        • Pavel Lasák napsal:

          Já soudil jen cenu z mého osobního pohledu, která se mi zdá vysoká (k zveřejněnému obsahu), ale nejsem cílovka. Informace o tvorbě e-booku už mám (některé závěry mám odlišné – ale takhle už to chodí – sto lidí sto chutí).

          Pokud to vyznělo, že e-book haním tak to v žádném případě. Reagoval jsem jen na cenu z mého ryze subjektivního pohledu.

          Cena mého e-booku je reálně cca 99,- Kč (v porovnání s zahraniční literaturou a kvalitní českou). Můj e-book mi ale slouží jako zpětná vazba o co je zájem z oblasti MS Office, kde jsou problémy a nedostatky. Placená jsou školení, kde se jde více do hloubky, zaměřuje se už na konkretní oblasti atd. (takže svou cenu mám a naštěstí roste).

          Ono přemrštěná cena pro autora vypadá z počátku lákavě, ale do budoucna může způsobit medvědí službu.

          • Jakub napsal:

            Cena je dosti diskutabilní – nejednou se mi stalo, že jsem si koupil a přečetl klasickou knížku o 200 – 300 stranách za 300,- a moje poznámky + výpisky toho zajímavého/důležitého byly na 1 A5. Efektivnost není pouze v rozsahu. Pokud napsala 70 stran užitečných informací, pak nemám nic proti.

            Další věc – pokud si zaplatíš konzultaci s odborníkem, málokdy zaplatíš pod 1.000,-/hod. takhle máš za 700,- vše napsané a napořád (pokud potřebuješ právě tyto informace). Takže já proti vyšší ceně ebooku nic nemám. Naopak – co mi vadí mnohem víc je, kolik si vydělají autoři tištěných publikací. To je vyděračství…

            Kolik hodin by ti zabralo vysvětlit někomu látku, kterou popisuješ ve své knize? Kolik by sis vzal na hodinu? Vsadím se, že výsledek by se značně lišil od té, jak ty říkáš reálné, hodnoty 99,- 🙂

          • Pavel Lasák napsal:

            Cena je diskutabilní (v knihkupectví jsem viděl podobnou tištěnou knihu za cca podobnou cenu). Mi se povedlo v antikvariátu koupit super knihu za 150,-Kč a klidně bych za ní dal 1000,- Kč.

            Jde o to umět z psaného textu pochopit látku. Ač mám informace na webu, mnoha lidem vyhovuje školení. Prostě si to poslechnou, on-line se zeptají. Reagují přímo na jejich dotazy, atd.

            I z mého e-booku jde udělat vypisek na A5 😉

            V dobrém školení účastník dostane písemné materiály zdarma k dispozici 😉 Úplné základy se dají proškolit za 3 hodiny.

    • Jakub napsal:

      No Petře, nevím jestli je vhodné chytat se vždycky špatného příkladu… A jinak jak říkáš: David to udělal všechno velmi chytře tak proč se od něj nepřiučit? Navíc nemohu ani náhodou říct, že by E-mail Academy nebyl kvalitní produkt… A ještě k těm expertům – na této akci byly stovky lidí, kteří byli mistry ve svých oborech a právě těmto je tento program určen… Stejně jako například Roman Studený, zmíněný ve článku…

  4. lumpik napsal:

    Je to jako při zlaté horečce na Klondike.
    Tam taky nezbohatli zlatokopové, ale ti co jim prodávali lopaty a krumpáče.

    Kdo myslíte, že vlastní Smartemailing který (ač jinak asi kvalitní nástroj) budou používat všichni ti „absolventi“.

    Jak prosté Watsone.

    • Jakub napsal:

      Přesně tak, a přesně na tomhle je ten projekt celý postaven, na expertíze v email marketingu. Díky Davidovým znalostem v této oblasti vznikla EmailAcademy a na základě toho, jak krásně to šlapalo, se David rozhodl udělat MIO a ukázat lidem, že to jde…

  5. Martin napsal:

    Zdravíčko. Určitě musím akci pochválit. Něco určitě nebylo pro všechny ,ale pokud odhlédnu od tohoto, tak z pohledu čistě informativního a inspirativního to byla velmi vydařená akce, která myslím spoustu lidí nakopla:-)

    Každopádně se Jakube těším se na spolupráci:-)

  6. Honza napsal:

    Na podobnou akci bych se rád také podíval, když tu všichni píšete jak je to velmi zajímavé. Uvidíme zda bude něco podobného v budoucnu.

  7. Petr napsal:

    Jakube doporučuji se moc nepouštět do diskusí s těmi, co si myslí že na bohatství se musí dřít a že všechno je jenom o štěstí a plivou na ty, co něčeho dosáhli.

    Stáhnou tě s sebou a za chvíli tomu budeš věřit sám. Bohatí jsou bohatí svým myšlením, proto zůstanou vždy bohatými. http://www.firstclass.cz/mysleni-bohatych/dalsich-6-miliardaru-se-zreklo-majetku-stojata-voda-hnije-rekli-a-zacinaji-od-nuly/

    http://www.firstclass.cz/mysleni-bohatych/nejbohatsi-zena-sveta-popisuje-20-rozdilu-v-premysleni-mezi-bohatym-a-prumernym-clovekem/

    Držím palce v tvém podnikání!

    • Jakub napsal:

      Děkuji Petře, nejdůležitější je, aby měl každý svůj vlastní názor. Nelíbí se mi, když se lidé nechají někým zmanipulovat, respektuji názory těch, kterým se MIO líbí, i těch, kterým nikoli. Můžeme dlouze diskutovat, nicméně se obávám, že ani jedna strana svůj názor nezmění…

      Dokud však má každý názor, který si utvořil sám, respektuji to 🙂

    • Pavel Lasák napsal:

      Ono bohatství není o těch miliónech. Bohatství a pocit vlastního štěstí, spokojenosti je úplně někde jinde (alespoň pro mě). To že člověk má svůj cíl, který se mu daří naplňovat, rodina, přítele, zdraví, svoboda, atd. Je mnoho věcí, které se penězi vyjádřit nedají a za peníze si je nikdo nemůže koupit (a to je na tom to jedinečné) – třeba čas.

  8. pavel napsal:

    podľa mňa niečo hodnotné sa z tejto prednášky dá vytiahnuť ale nieje tam toho moc

  9. Tomáš Poner napsal:

    Pěkný článek Kubo, chválím otevřenost na obě strany.

    Ohledně té ceny za ebook – je nutné rozlišit pojmy Cena a Hodnota. Zatímco cena je pro všechny stejná, hodnota je individuální. Pro různé lidi mají produkty různou hodnotu, i když mají stejnou cenu. Pokud pro vás ebook hodnotu nemá, neodpovídá pro vás ani cena a nekoupíte si ho. Pokud pro vás hodnotu má, větší než je jeho požadovaná cena, koupíte si ho. Skvěle to napsal Petr 14.5.2013 v 19.15 – Produkt má takovou cenu, jakou hodnotu máte vy sám a jakou hodnotu má obsah, za který jsou lidé ochotni zaplatit.

Napsat komentář: Petr Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Jako jméno uvádějte prosím své opravdové jméno nebo přezdívku. Komentáře, které místo jména obsahují název firmy, webových stránek nebo klíčová slova jsou automaticky mazány!