Pomozte mi – Tuning Podcastu :)

otazka

Už nějakou tu dobu mluvím o tom, že chci vytvořit sérii podcastů o propagaci na internetu v češtině.

To proto, že když jsem se před mnoha lety začal o internetový marketing zajímat, žádné takové podcasty nebyly k dispozici. Vlastně celkový objem dostupných studijních materiálů na toto téma v českém jazyce byl žalostný.

Nyní je to už více než rok a půl, co jsem spustil tyto webové stránky a stále ještě nikdo žádný podobný podcast nespustil…

No a já už se na to opravdu chystám 🙂

Chci, aby Propagace Na Internetu Podcast zahrnul co nejvíce z oblasti propagace a internetového marketingu. Jak jsem řekl v minulé měsíční zprávě o návštěvnosti – chci vydat první epizodu podcastu nejpozději v lednu roku 2013.

A tak bych vás chtěl požádat o pomoc a o radu. Když napíšu kvalitní článek, strávíte jeho čtením 15 – 20 minut. Věnujte mi prosím dnes tento čas a zamyslete se se mnou nad tím, co by takový podcast měl obsahovat a co by v něm v žádném případě nemělo chybět.

Nezapomínejte – propagace na internetu je tady hlavně pro vás ;).

Pro koho by měl být Propagace Na Internetu Podcast určen?

Tento podcast bude pro každého, kdo se zajímá o internetový marketing a nemá čas číst články na blogu/blozích. Pro ty, jejichž angličtina není na dostatečné úrovni, aby byli schopni poslouchat zahraniční podcasty ale i pro ty, kteří zahraniční weby/podcasty nebo web Propagace Na Intenetu studují.

Podcast Propagace Na Internetu by měl tedy obsáhnout jak obecnou problematiku (pro začátečníky) tak i nějaké „chuťovky“ pro ty, kteří se v tomto oboru pohybují :).

Podcast PNI by měl být (stejně jako web) kvalitním zdrojem Informací o internetovém marketingu.

Co mě tedy zajímá a co bych chtěl od vás?

Mám na vás tři otázky:

  1. Jaká témata si myslíte, že by v podcastu neměly chybět?
  2. Jaké „chuťovky“ si myslíte, že by ocenili pravidelní čtenáři a posluchači podcastů?
  3. Chtěli byste i nějaká další multimédia? Jaká?

Věnujte mi trochu svého času a dejte mi vědět v komentářích 🙂

(A nezapomeňte prosím sdílet článek ;))

Příspěvek byl publikován v rubrice Nezařazené se štítky , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Do polí níže zadejte své jméno a e-mailovou adresu a získáte okamžitý přístup k e-mailovému rychlokurzu optimalizace www stránek a jako bonus obdržíte elektronickou publikaci Webové stránky snadno & bez znalostí, která vám objasní základy správně vytvořených www stránek i když jste naprostým laikem v oboru.


Váš e-mail nebude poskytnut žádné třetí straně. Sám nesnáším spam!

18 komentářů u Pomozte mi – Tuning Podcastu :)

  1. David Lörincz napsal:

    Podcasty jsou super věc – šetří to strašně čas i oči 🙂
    Více než podcastům by ses mol věnovat webinářům. Webinářům, kde by si lidi předávali zkušenosti. Nebyly by tedy jen o tobě, ale i o ostatních – třeba pomocí Google Hangout. Ne všichni mohou na naše IM srazy nebo Net Srazy a třeba mají co říct, nebo jim můžeme pomoci. Nevadí mi pomáhat lidem, kteří jsou do toho zapálení a myslí to vážně. Nejsem závistivý a nepřejícný. Soustředění na podcasty by byl krok zpět – není důležitý monolog, ale dialog a sociální propojení.

    • Jakub napsal:

      Zdravím Davide, mc děkuji za názor. Ale nemyslím si, že by podcasty byly krokem zpět. Jsem přesvědčen, že každopádně budou krokem kupředu. I když nenabízejí takovou interaktivitu, jako webináře, stále je to nová forma obsahu, kterou mohou lidé konzumovat pohodlněji, než sezením u PC 🙂 ale samozřejmě – nad webináři z dlouhodobého hlediska přemýšlím také 🙂

  2. Za sebe bych uvítal část věnovanou propagaci podnikání živnostníka. Myslím tím podnikání, které není realizováno prostřednictvím internetu, ale jedná se o poskytování služeb, řemeslné živnosti apod., nazvěme to třeba podnikání offline:-)
    Když jsem se o to více zajímal, narazil jsem většinou na články, které se týkaly propagace internetového podnikání (eshopy, tvorba webů, poskytování SEO služeb…). A když už jsem něco relevantního našel, většinou se jednalo o články, kde byla propagace popisována pro firmy většího rozsahu, s tím byly spojené i vyšší náklady, které si živnostník není schopen dovolit, alespoň ne ze začátku podnikání. Čili jde mi o to nalézt formy propagace za relativně nízké náklady, které by měly dopad na určitou lokalitu a na určitou cílovou skupinu.
    Asi se najdou společné principy propagace pro obě dvě formy podnikání, ale také si myslím, že má každá forma podnikání svoje specifika při propagaci na internetu, už jen z důvodu lokálního zaměření offline podnikání.
    Setkal jsem se i s pár omezeními, např. reklama na Google a Facebook je pro živnostníky-neplátce DPH problematická. Další věc, se kterou si moc nevím rady je propagace pomocí Facebook, resp. způsob, jak získávat zákazníky pomocí něj.

    • Jakub napsal:

      Ahoj Pavle, mockrát děkuji za inspiraci, určitě to vemu v potaz a do podcastu takové téma zapracuji :). Malé firmy, živnostníci i podnikatelé na internetu mají mnoho společného (co se propagace týče), ale samozřejmě jsou v každém případě určité odlišnosti… Znamenám si 😉

  3. frances napsal:

    1. rozebrat všechny způsoby a typy propagace a marketingu na internetu
    2. zajímavé osobností pozvat třeba Hulána nebo Kalužu ať získáš hodně posluchačů:)
    3. stačí MP3 verze

    • Jakub napsal:

      Díky moc Francesi 🙂 zajímavé osobnosti se určitě pokusím přizvat, snad se mi to podaří 🙂

  4. Vojtěch Kotous napsal:

    1. marketing na sociálních sítích
    2. zajímavé osobnosti z internetového marketingu
    3. líbí se mi ta myšlenka od Davida, zkusit něco přes Google Hangout. Třeba by si v budoucnu do toho mohl zapojit i sám český Google 🙂

    • Jakub napsal:

      Ahoj Vojto, díky za komentář a neboj – marketing na sociálních sítích bude bezpochyby rozebrán 🙂 jinak nad Davidovou myšlenkou také stále přemýšlím…

  5. Pepan Mencl napsal:

    Podcasty bych rozhodně uvítal, né že bych se vyhýbal dialogu a je pravda, že z Roudnice nad Labem se jen těžko jezdí na srazy do Ostravy, kterých bych se rád zúčastňoval, ale v autě při řízení by se rozhodně hodili. A pak, můžu si je pustit kdykoliv mam volnou chvíli – opakování je matka moudrosti. Na webináře se už moc těším, obzvláště pokud budou dávat prostor k diskuzi všech zúčastněných.

  6. Pepan Mencl napsal:

    držím Vám pěsti a těším se na ně 😀

  7. Josef napsal:

    1. jak dělat marketing různými způsoby. různé rozhovory s lidmi, které konkértní části rozumí
    2. právě ty rozhovory, ty se neochodí
    3. já poslouchám audio verzi, víc není třeba podle mě

  8. Pepan Mencl napsal:

    dobrý den Jakube, jak to vypadá s podcasty?

    • Jakub napsal:

      Zdravím Pepane… Mám domluveného váženého hosta do první episody, o které bych chtěl, aby byla opravdu exkluzivní, stále pracuji na obsahu jednotlivých episod. Mělo by se mi podařit v lednu publikovat první epizodu, tedy pokud se nám to s hostem podaří uskutečnit 🙂

Napsat komentář: Pepan Mencl Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Jako jméno uvádějte prosím své opravdové jméno nebo přezdívku. Komentáře, které místo jména obsahují název firmy, webových stránek nebo klíčová slova jsou automaticky mazány!