Archiv štítku: PPC

Jak na Klíčová Slova v PPC Kampaních a Proč Cílit i na Značku/Jméno

Když jsme přihlášení ve svém účtu a přidáváme klíčová slova, máme na výběr několik možností, jak dotazy nastavovat. Můžeme volit cílení na oblast (například ČR), jazyk (např. čeština), můžeme uvést výrazy, které chceme zahrnout do každého dotazu, nebo naopak vylučující … Celý příspěvek

Rubriky: Nezařazené | Štítky: | 34 komentáře

Úvod Do PPC Reklamy

Představte si, že spouštíte e-shop s relativně konkurenčním zbožím. Všechno si dobře naplánujete, vezmete v úvahu on-page seo faktory, naplánujete si linkbuilding, naplníte e-shop produkty a spustíte jej. I když jste vše udělali opravdu dobře, pokud se pohybujete v konkurenčním … Celý příspěvek

Rubriky: Nezařazené | Štítky: | 21 komentáře