Měsíční Zpráva o Návštěvnosti – Červenec 2012

Měsíční zpráva o návštěvnosti

Červencová zpráva o navštěvnosti je tady 🙂

Každý měsíc zpracovávám tyto měsíční zprávy ze dvou nejdůležitějších důvodů:

  1. Abych si udržel přehled o tom, jak se PNI vyvíjí a jestli sleduji své dlouhodobé cíle.
  2. Abychom všichni společně mohli sledovat, co má na návštěvnost, engagement a konverze pozitivní a co negativní vliv.

Doufám, že si tyto zprávy užíváte stejně jako já, je to skvělé se každý měsíc ohlédnout přes rameno a podívat se, co se událo. Naopak když vidím, co jsem udělat chtěl a neudělal, dodává mi to motivaci pracovat tvrději :).

Pojďme se tedy podívat na shrnutí července na webu Propagace Na Internetu

Jupí dovolená

Skvělá iPhone aplikace umí takové hezké panorama :)Skvělá aplikace pro iPhone (Panorama) umí fotit takovéto pěkné panorama 🙂

Téměř polovinu července jsem strávil na dovolené u moře, kde jsem jako správný závislák několikrát denně sledoval mobilní telefon, reagoval na komentáře, četl příspěvky ostatních bloggerů a také psal své vlastní.

Kromě toho hrozně rád věnuji dovolenkový čas čtení knížek, ke kterým se v běžném pracovním procesu nedostanu. Tentokrát jsem si přečetl knihu Optimize, kterou napsal Lee Odden.

Knihy, které nejraději čtu, musejí být co nejmladšího charakteru a zaměřené na moderní techniky. Optimize bezvadně splňuje tuto podmínku a autor se v ní zaměřuje na optimalizaci webových stránek. Nikoli však jen z pohledu vyhledávačů, ale z pohledu holistického – tedy jak skloubit do jednoho funkčního celku vše, co dnešní moderní internetové prostředí nabízí.

Pokud přemýšlíte, co si přečíst, knížku Optimize vřele doporučuji ;).

Srazy a akce

Ani v okurkové sezóně se nelení 🙂

Netsraz

Ihned po návratu z dovolené jsem se vydal na Netsraz do Olomouce, kde jsme si zase užili skvělý den (součástí programu byl také odpolední PaintBall) a celý večer jsme řešili všechny možné aspekty internetového marketingu a podnikání. Na tomto srazu měl přednášku František Szabó o Affiliate programech. Skvělý sraz…

Internet Marketing Sraz

Na našem imsrazu v Ostravě jsme si připravili přednášku na téma Jak nastartovat propagaci na Facebooku. Role přednášejícího se zhostil David Lörincz, informace z přednášky si můžete přečíst v tomto článku.

Miliónové impérium

Celý červenec se připravovala velká akce Miliónové Impérium. Nový online trénink Davida Kirše, který stojí za projekty SmartEmailing a EmailAcademy. Předevčírem se projekt otevřel pro veřejnost…

Ovšem… Tento trénink je z mnoha stran vnímán dosti negativně. Dost dobře tomu nerozumím, protože Davidovy produkty jsou skvěle připravené a hlavně – vše, co říká, má z vlastní zkušenosti. Já osobně jsem za podobné materiály utratil už také dost peněz – ani v nejmenším jich nelituji…

Bohužel, pro Českou republiku je to stále ještě velmi nové. Lidé chtějí na jeden klik zbohatnou, né se naučit nové způsoby podnikání :).

Pokud netrpíte předsudky a nepatříte k těm, kteří chtějí být do zítřka milionáři, přečtěte si o tom více informací a podívejte se na Davidovo video :).

Redesign PNI

V červenci jsem spolupracoval se skupinou designérů a dali jsme dohromady nové logo a nový design pro Facebook, PropagaceNaInternetu má od prvního dne stejný design, na který jsem však neslyšel přílišnou chválu. Přijde tedy nové logo, nový design na Facebooku a také přepracování sidebaru. Více si však povíme v samostatném článku již brzy 😉

Snad se vám tady bude více líbit 😉

Tak to by mohlo stačit, pojďme se vrhnout na statistiky návštěvnosti

Statistiky návštěvnosti

Návštěvnost v červenci 2012

Jak je zvykem, oranžově je vykreslen červen, modře červenec…

Návštěvnost červenec 2012Návštěvnost klesla, okurková sezóna se na webu pěkně ukázala, doufám, že od srpna už se to začne zlepšovat…

Na druhou stranu – nikdy se nic neděje samo – je potřeba jít tomu štěstíčku trochu naproti… 🙂

Návštěvy i unikátní návštěvy jsou v poklesu, stejně jako počet zobrazení stránek… Naopak je vidět, že pravidelní návštěvníci a čtenáři zůstávají.

To lze odvodit od nárůstu počtu stránek shlédnutých za návštěvu, průměrné doby strávené na stránkách a také poklesu míry okamžitého opuštění webu. Jsem rád, že tady máme věrné čtenáři, kteří mají tento web rádi a pravidelně jej čtou (právě pro VÁS to všechno dělám ;)).

Kromě toho jsem byl překvapen, kolik jsem zpozoroval (díky dovoleným) zahraničních přístupů na web 🙂 paráda. Na web přicházeli čtenáři například z těchto zemí:

  • Norsko
  • Finsko
  • Polsko
  • Ukrajina
  • Rumunsko
  • Rakousko
  • Německo
  • Nizozemsko
  • Anglie
  • Irsko
  • Francie
  • Slovensko
  • Chorvatsko
  • a další…

Jak jste se na dovolených měli? 🙂 Doufám, že jste si je pořádně užili a že jste odpočinutí, abyste mohli ještě efektivněji pracovat na rozvoji svého podnikání…

Zdroje návštěvnosti

Jak je vidět na obrázku výše, na návštěvnosti měly opět největší podíl odkazující stránky… Podívejme se na tabulku:

Zdroje návštěvnosti - odkazující stránkyNa první příčce je stále marketingnainternetu.cz, v žebříčku se však objevil také buzzmag.cz, nový akumulátor obsahu. Jinak klasika – Tipper, imsraz, bugovo (Mário Roženský) a také webitech.cz (novinky.enachod.cz).

Vyhledávané fráze můžete vidět zde:

Nejvyhledávanější fráze červenec 2012Kromě zajímavých klíčových slov, například payu, na které jsem dokonce  v jednu chvíli v Google předběhl samotné Aukro :), se také objevuje email marketing, na který jsem dosáhl v Seznamu první stránku. Super :).

No a největší radost mi udělalo, že na dotaz Jak zvýšit návštěvnost webu jsem na seznamu na první pozici 🙂 krása…

Co se bude dít v srpnu

Redesign

V srpnu budu pracovat na dokončení tohoto menšího redesignu. Bohužel tento redesign, jak jej mám promyšlený s sebou přináší další změny, které nebudou na první pohled vidět, ale pro mě znamenají spoustu práce, musím se do toho pustit co nejdříve :). O všem napišu shrnující článek…

Změny budu aplikovat postupně a budu moc rád za vaše názory…

Jaký byl červenec pro vás? Pište, jsem opravdu zvědavý 🙂

Příspěvek byl publikován v rubrice Nezařazené se štítky . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Do polí níže zadejte své jméno a e-mailovou adresu a získáte okamžitý přístup k e-mailovému rychlokurzu optimalizace www stránek a jako bonus obdržíte elektronickou publikaci Webové stránky snadno & bez znalostí, která vám objasní základy správně vytvořených www stránek i když jste naprostým laikem v oboru.


Váš e-mail nebude poskytnut žádné třetí straně. Sám nesnáším spam!

6 komentářů u Měsíční Zpráva o Návštěvnosti – Červenec 2012

  1. Martin Kohout napsal:

    Dobrý den, je 21. století… PS: v téhle době se už dá vše léčit.

    • Jakub napsal:

      Dobrý den Martine, mohl byste být konkrétnější, asi jsem váš komentář nepochopil 🙂

      • Martin Kohout napsal:

        Psát o zahraničních přístupech, to je věc tedy. V URL máš napsáno, propagace na internetu a ne propadák na internetu. Předem se omlouvám, ale tohle jsem fakt nemohl vydržet. Připadá mi to jako nějaký blogísek školáčka z páté B.

        • Jakub napsal:

          Díky za názor 😉

        • mouseho napsal:

          To chtělo hodně odvahy nebo nezdravého sebevědomí napsat takový komentář!
          Nedovolil bych si ani náhodou najmout někoho, kdo nemá drobet grafického vkusu a povědomí o UI. Vrchol hlouposti je psát o „SoftWare“ a „HardWare“ a rozloučit se v sekci „O mně“ slovy „s pozdravem a přáním hezkého dne“ jak v emailu.
          Pane, kvůli Vám budu mít dnes noční můry…!

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Jako jméno uvádějte prosím své opravdové jméno nebo přezdívku. Komentáře, které místo jména obsahují název firmy, webových stránek nebo klíčová slova jsou automaticky mazány!