Archiv štítku: CRO – optimalizace konverzí

33 Šablon Nadpisů, Které Vašim Čtenářům Vytřou Zrak!

Od skončení série článků o Copywritingu jsme se tomuto tématu již příliš nevěnovali. Copywriting je přitom něco, co dokáže zásadním způsobem změnit vaše finální čísla… A s relativně nízkými náklady… V dnešním článku jsem si pro vás připravil dalších 33 … Celý příspěvek

Rubriky: Nezařazené | Štítky: , , | 11 komentáře

Musí to Zvládnout i Naprostý Hlupák

V dnešním článku bych rád poreferoval o tom, co mě zde v USA naprosto fascinuje a z čeho bychom si měli všichni vzít příklad. Vzhledem k tomu, že zde hodně cestujeme, podstatnou část volného času trávíme v autě. Tady v … Celý příspěvek

Rubriky: Nezařazené | Štítky: , , | 2 komentáře

Jak Analyzovat Data a Přivést Landing Page k Dokonalosti

Už víme, co je to landing page. Také víme, jakých zásad bychom se měli držet, abychom vytvořili efektivní landing page. V tomto článku si povíme, jak můžeme pomocí sledování statistik, jejich analýzy a reakce na získaná data, pokračovat ve zdokonalování … Celý příspěvek

Rubriky: Nezařazené | Štítky: , , , | 2 komentáře

Jak Vytvořit Efektivní Landing Page

V minulém článku jsme si řekli, co to landing pages vlastně jsou, k čemu jsou dobré, proč je vlastně vytváříme a jaké jsou nejčastější chyby při jejich vytváření. V tomto článku se na ně podíváme trochu podrobněji – vysvětlíme si, … Celý příspěvek

Rubriky: Nezařazené | Štítky: , , | 4 komentáře

Co je Landing Page, Proč je Vytváříme a jaké jsou Nejčastější Chyby při jejich Vytváření

Mluvíme-li o landing page, máme na mysli stránku, na které “přistane” (z anglického slova “land”) návštěvník. Většinou si však pod pojmem landing page můžeme představit takovou podstránku webu, na kterou se snažíme směrovat co nejvíce návštěvníků, a to za nějakým … Celý příspěvek

Rubriky: Nezařazené | Štítky: , , | 2 komentáře

7 Způsobů, Jak Motivovat Návštěvníka k Nákupu

Ke každému nákupu musíme nějakým způsobem dospět. Chceme-li si něco koupit, musíme o tom nejdříve přesvědčit sami sebe. V článku Dvě Fáze Nákupu – Emoce a Logika jsme si řekli, že u každého zákazníka musíme nejdříve zasáhnout jeho emoce – … Celý příspěvek

Rubriky: Nezařazené | Štítky: , | 4 komentáře

6 Rychlých Tipů Jak Snížit Bounce Rate – Míru Opouštění

Po  přečtení minulého článku jste se určitě podívali na statistiky návštěvnosti svých webových stránek a zkontrolovali ukazatel Bounce Rate – Míru Opouštění. Ať je jeho hodnota jakákoli, vsadím se, že s ní nejste spokojeni ;). V tomto článku se tedy … Celý příspěvek

Rubriky: Nezařazené | Štítky: , , | Napsat komentář

3 Věci, které je Životně Důležité Optimalizovat – 3. Konverze

Kdybyste měli možnost za stejných okolností a stejných výdajů zdvojnásobit své příjmy, líbilo by se vám to? Kdybyste měli možnost v kamenném obchodě přimět zákazníka, aby nakoupil více a utratil u vás více peněz, chtěli byste? Kdo by nechtěl 🙂 … Celý příspěvek

Rubriky: Nezařazené | Štítky: , | 2 komentáře