Archiv štítku: analýza
15 + 1 Praktických Marketingových Rad
Včera jsem se zúčastnil fantastické přednášky, která se konala v podnikatelském inkubátoru na VŠB-TU v Ostravě. Přednášku vedli moji přátelé – Honza Kvasnička a Jindra Fáborský. Tématem přednášky bylo 15+1 praktických marketingových rad, každý z kluků jich tedy přednesl 8. … Celý příspěvek
Proč Jsem Vděčný Roku 2012 za to, Že Byl a za to, Jaký Byl
Je rok 2013 a už máme za sebou i poslední měsíční zprávu o návštěvnosti z minulého roku. Minulý rok je tedy definitivně za námi a my pokračujeme dál. Nežijeme v minulosti ani v budoucnosti, žijeme právě teď. To ale v … Celý příspěvek
Jak Připravit Partnerský Program, který Vystřelí Zisky k Nebesům – 1. část
V době psaní tohoto článku je v plném proudu jedna z největších affiliate akcí v České republice (dost možná i jednoduše – největší). Miliónové Impérium Davida Kirše vyvolalo spoustu ohlasů a co si budeme namlouvat, né všechny byly pozitivní. Mnoho … Celý příspěvek
Project Prometheus aneb Jak se Dělá Virál
Dle Wikipedie: Virální marketing je marketingová technika která pro šíření komerčního sdělení využívá sociálních sítí. Je to plánovaná aktivita, která svojí povahou motivuje příjemce k roli šiřitele. Ještě teď v některých kinech hrají film Prometheus, viděli jste nějakou upoutávku? Viděli … Celý příspěvek
Uplynulý Rok 2011 a 10 Tipů pro Propagaci Na Internetu, Které jsem se Naučil
Rok 2011 byl rokem narození těchto webových stránek. Webové stránky www.propagacenainternetu.cz byly spuštěny 19.4.2011 počínaje úvodními čtyřmi články. Zpočátku se nedělo vůbec nic a na web zavítalo jen několik málo návštěvníků měsíčně. Návštěvnost se velmi pozvolným tempem zvedala. I tak … Celý příspěvek
Jak Analyzovat Data a Přivést Landing Page k Dokonalosti
Už víme, co je to landing page. Také víme, jakých zásad bychom se měli držet, abychom vytvořili efektivní landing page. V tomto článku si povíme, jak můžeme pomocí sledování statistik, jejich analýzy a reakce na získaná data, pokračovat ve zdokonalování … Celý příspěvek
6 Rychlých Tipů Jak Snížit Bounce Rate – Míru Opouštění
Po přečtení minulého článku jste se určitě podívali na statistiky návštěvnosti svých webových stránek a zkontrolovali ukazatel Bounce Rate – Míru Opouštění. Ať je jeho hodnota jakákoli, vsadím se, že s ní nejste spokojeni ;). V tomto článku se tedy … Celý příspěvek
Co je to Bounce Rate – Míra Opouštění a Jak Tento Ukazatel Vnímat?
Sledujete poctivě statistiky návštěvnosti svých webových stránek? Pak vás určitě zaujal ukazatel Bounce Rate – Míra Opouštění vašich webových stránek. Co tento ukazatel vlastně znamená a jak mu porozumět? Znamená vysoká hodnota tohoto ukazatele špatnou kvalitu webu?