Archiv štítku: analýza

15 + 1 Praktických Marketingových Rad

Včera jsem se zúčastnil fantastické přednášky, která se konala v podnikatelském inkubátoru na VŠB-TU v Ostravě. Přednášku vedli moji přátelé – Honza Kvasnička a Jindra Fáborský. Tématem přednášky bylo 15+1 praktických marketingových rad, každý z kluků jich tedy přednesl 8. … Celý příspěvek

Rubriky: Nezařazené | Štítky: , , , , | 3 komentáře

Proč Jsem Vděčný Roku 2012 za to, Že Byl a za to, Jaký Byl

Je rok 2013 a už máme za sebou i poslední měsíční zprávu o návštěvnosti z minulého roku. Minulý rok je tedy definitivně za námi a my pokračujeme dál. Nežijeme v minulosti ani v budoucnosti, žijeme právě teď. To ale v … Celý příspěvek

Rubriky: Nezařazené | Štítky: , , , | 7 komentáře

Jak Připravit Partnerský Program, který Vystřelí Zisky k Nebesům – 1. část

V době psaní tohoto článku je v plném proudu jedna z největších affiliate akcí v České republice (dost možná i jednoduše – největší). Miliónové Impérium Davida Kirše vyvolalo spoustu ohlasů a co si budeme namlouvat, né všechny byly pozitivní. Mnoho … Celý příspěvek

Rubriky: Nezařazené | Štítky: , , | 5 komentáře

Project Prometheus aneb Jak se Dělá Virál

Dle Wikipedie: Virální marketing je marketingová technika která pro šíření komerčního sdělení využívá sociálních sítí. Je to plánovaná aktivita, která svojí povahou motivuje příjemce k roli šiřitele. Ještě teď v některých kinech hrají film Prometheus, viděli jste nějakou upoutávku? Viděli … Celý příspěvek

Rubriky: Nezařazené | Štítky: , , , | 13 komentáře

Uplynulý Rok 2011 a 10 Tipů pro Propagaci Na Internetu, Které jsem se Naučil

Rok 2011 byl rokem narození těchto webových stránek. Webové stránky www.propagacenainternetu.cz byly spuštěny 19.4.2011 počínaje úvodními čtyřmi články. Zpočátku se nedělo vůbec nic a na web zavítalo jen několik málo návštěvníků měsíčně. Návštěvnost se velmi pozvolným tempem zvedala. I tak … Celý příspěvek

Rubriky: Nezařazené | Štítky: , , , , , , , | 13 komentáře

Jak Analyzovat Data a Přivést Landing Page k Dokonalosti

Už víme, co je to landing page. Také víme, jakých zásad bychom se měli držet, abychom vytvořili efektivní landing page. V tomto článku si povíme, jak můžeme pomocí sledování statistik, jejich analýzy a reakce na získaná data, pokračovat ve zdokonalování … Celý příspěvek

Rubriky: Nezařazené | Štítky: , , , | 2 komentáře

6 Rychlých Tipů Jak Snížit Bounce Rate – Míru Opouštění

Po  přečtení minulého článku jste se určitě podívali na statistiky návštěvnosti svých webových stránek a zkontrolovali ukazatel Bounce Rate – Míru Opouštění. Ať je jeho hodnota jakákoli, vsadím se, že s ní nejste spokojeni ;). V tomto článku se tedy … Celý příspěvek

Rubriky: Nezařazené | Štítky: , , | Napsat komentář

Co je to Bounce Rate – Míra Opouštění a Jak Tento Ukazatel Vnímat?

Sledujete poctivě statistiky návštěvnosti svých webových stránek? Pak vás určitě zaujal ukazatel Bounce Rate – Míra Opouštění vašich webových stránek. Co tento ukazatel vlastně znamená a jak mu porozumět? Znamená vysoká hodnota tohoto ukazatele špatnou kvalitu webu?

Rubriky: Nezařazené | Štítky: , | 4 komentáře