Od skončení série článků o Copywritingu jsme se tomuto tématu již příliš nevěnovali. Copywriting je přitom něco, co dokáže zásadním způsobem změnit vaše finální čísla…
A s relativně nízkými náklady…
V dnešním článku jsem si pro vás připravil dalších 33 šablon nadpisů, které opravdu dokážou upoutat pozornost vašeho čtenáře a vtáhnout jej do vašeho článku.
Takže? Tady jsou slíbené šablony 🙂
Jak Dobře Jste Chráněni Proti (čtenářova obava)
X Varování, Které Vás Upozorní na (nežádaná situace/nemoc/…)
Šokující Pravda o (obava/ohrožení/problematika/činnost)
Jak (autorita) Hazarduje s Vaší (něco) a Jak se Bránit
X Lží, které Vám (autorita/blízká osoba/…) Rád Namluví
X Věcí, Které Vám (autorita/blízká osoba/…) Neřekne
X Věcí, Které (autorita/blízká osoba/…) Nechce, Abyste Věděli
X Málo Známých Věcí, Které Mohou Ovlivnit Vaše (něco – úspory/výdělek/…)
X Kroků, Jak (dosáhnout cíle)
X Tajemství, Které By Každý (profesní označení vašeho čtenáře – podnikatel/manažer/instalatér/programátor/…) Měl Vědět
(Dosáhněte svého cíle)! X Způsobů, Které Opravdu Fungují
Nestiháte? X Způsobů, Jak si Zjednodušit (činnost)
X Způsobů, Jak Zvládnout (činnost) v Rekordním Čase
Zbavte se (nežádaná situace) Jednou Provždy
Jak Konečně Skoncovat s (nežádaná situace)
Jak Zvládnout (něco) během X minut
Tajná Příručka k (něco)
Dělejte (něco) Jako (známá osoba)
X Nejlepších Tipů (známé osobnosti), Jak Na (problematika)
Škola (problematiky) (známé osobnosti)
(známá osobnost) Vám Ukáže, Jak Na (problematika)
Co Nás Může (známá osobnost, společnost…) Naučit o (problematice)
Tajemství (problematiky)
Také Děláte Těchto X Chyb v/při (problematice)
X (nějakých – marketingových/studijních/pracovních/komunikačních/…) Chyb, Které Z Vás Před Ostatními Dělají Hlupáka
X Chyb v (problematice), o Kterých Nevíte, Že Je Děláte
Nedělejte Těchto X Chyb při (problematice)
Jak Být Profesionálem v (problematice)
Jak Dosáhnout (cíle), I Když (překážka)
Jak Dosáhnout (cíle) Bez (usnadnění – majetku/vlivných přátel/rodičů…)
Jak Uspět v (něčem) Zatímco (neco co čtenáři dělají)
Jak Využít (něco), abyste (něco)
Jak Být Za Rok (žádaná pozice)
Tyto nadpisy jsou poupravené, přeložené, či inspirované z elektronické knihy 52 Headline Hacks, kterou můžete získat na webu BoostBlogTraffic, na který se už hodně dlouho čekalo. Konečně je spuštěn, tak uvidíme, co na nás má velmi uznávaný Jon Morrow (který také často psal pro Copyblogger.com) připravené.
Máte také svůj seznam nadpisů? Já mám nasbírané desítky a desítky podobných šablon, které si čas od času přečtu, abych si je pěkně zažil a přirozeně je používal.
Mnoho lidí – zejména ti, kteří se pohybují v oblasti internetového marketingu, na tyto nadpisy nadávají. Nejednou jsem spatřil negativní tweet :).
Tyto nadpisy se však neustále používají. Podívejte se na jakýkoli kvalitní web, podívejte se na české i zahraniční webové stránky. Podobné a další nadpisy jsou všude.
Proč?
Jednoduše… Protože fungují 😉
Mohlo by vás zajímat také:
Super tipy, díky 🙂
Ten první článek na BoostBlogTraffic je super, budu ten blog sledovat.
Zdravím Pavle, rádo se stalo 🙂 jsem zvědavý, co se na BoostBlogTraffic bude dít dále, na spuštění se čekalo cca půl roku…
Tipy jsou mi nějaké povědomé… Možná je to tím, že se jimi různé magazíny fakt řídí. Zdá se, že jde o prkotinu, ale nadpisy z článku mě prostě nutí kliknout častěji i když mě téma vůbec nezajímá.
Píši si to notýsku… 😀
A přesně o tom to je :). Je však důležité si uvědomit jedno – nenutit lidi číst věci, které je nezajímají. Z takového člověka se loajální čtenář nikdy nestane :). Jedná se o to, abychom toho, kdo se o téma zajímá, ubezpečili pomocí nadpisu v tom, že za to článek stojí. Abychom tedy nepřicházeli zbytečně o ty čtenáře, které téma zajímá…
Zdravím Jakube,
nepřemýšlíš nad změnou designu webu?
Zdravím Tome, prozatím se redesign konat nebude. Až se do něj pustím, předělám web opravdu znatelným způsobem tak, aby čtenářům zajistil maximální komfort. Nyní však svůj účel plní (minimálně) obstojně a já se chci soustředit na hodnotný obsah 😉
Ahoj Lidi,neví někdo jak udělat nadpisky?
Ahoj Terezko, co máš konkrétně na mysli?
Ahoj Jakube,
Myslím nadpisy např.jmén,Terezka,apodobně
Jakube,víš co myslím?
Ještě pořád ne 🙂