33 Šablon Nadpisů, Které Vašim Čtenářům Vytřou Zrak!

Copywriting

Od skončení série článků o Copywritingu jsme se tomuto tématu již příliš nevěnovali. Copywriting je přitom něco, co dokáže zásadním způsobem změnit vaše finální čísla…

A s relativně nízkými náklady…

V dnešním článku jsem si pro vás připravil dalších 33 šablon nadpisů, které opravdu dokážou upoutat pozornost vašeho čtenáře a vtáhnout jej do vašeho článku.

Takže? Tady jsou slíbené šablony 🙂

Jak Dobře Jste Chráněni Proti (čtenářova obava)

X Varování, Které Vás Upozorní na (nežádaná situace/nemoc/…)

Šokující Pravda o (obava/ohrožení/problematika/činnost)

Jak (autorita) Hazarduje s Vaší (něco) a Jak se Bránit

X Lží, které Vám (autorita/blízká osoba/…) Rád Namluví

X Věcí, Které Vám (autorita/blízká osoba/…) Neřekne

X Věcí, Které (autorita/blízká osoba/…) Nechce, Abyste Věděli

X Málo Známých Věcí, Které Mohou Ovlivnit Vaše (něco – úspory/výdělek/…)

X Kroků, Jak (dosáhnout cíle)

X Tajemství, Které By Každý (profesní označení vašeho čtenáře – podnikatel/manažer/instalatér/programátor/…) Měl Vědět

(Dosáhněte svého cíle)! X Způsobů, Které Opravdu Fungují

Nestiháte? X Způsobů, Jak si Zjednodušit (činnost)

X Způsobů, Jak Zvládnout (činnost) v Rekordním Čase

Zbavte se (nežádaná situace) Jednou Provždy

Jak Konečně Skoncovat s (nežádaná situace)

Jak Zvládnout (něco) během X minut

Tajná Příručka k (něco)

Dělejte (něco) Jako (známá osoba)

X Nejlepších Tipů (známé osobnosti), Jak Na (problematika)

Škola (problematiky) (známé osobnosti)

(známá osobnost) Vám Ukáže, Jak Na (problematika)

Co Nás Může (známá osobnost, společnost…) Naučit o (problematice)

Tajemství (problematiky)

Také Děláte Těchto X Chyb v/při (problematice)

X (nějakých – marketingových/studijních/pracovních/komunikačních/…) Chyb, Které Z Vás Před Ostatními Dělají Hlupáka

X Chyb v (problematice), o Kterých Nevíte, Že Je Děláte

Nedělejte Těchto X Chyb při (problematice)

Jak Být Profesionálem v (problematice)

Jak Dosáhnout (cíle), I Když (překážka)

Jak Dosáhnout (cíle) Bez (usnadnění – majetku/vlivných přátel/rodičů…)

Jak Uspět v (něčem) Zatímco (neco co čtenáři dělají)

Jak Využít (něco), abyste (něco)

Jak Být Za Rok (žádaná pozice)

Tyto nadpisy jsou poupravené, přeložené, či inspirované z elektronické knihy 52 Headline Hacks, kterou můžete získat na webu BoostBlogTraffic, na který se už hodně dlouho čekalo. Konečně je spuštěn, tak uvidíme, co na nás má velmi uznávaný Jon Morrow (který také často psal pro Copyblogger.com) připravené.

Máte také svůj seznam nadpisů? Já mám nasbírané desítky a desítky podobných šablon, které si čas od času přečtu, abych si je pěkně zažil a přirozeně je používal.

Mnoho lidí – zejména ti, kteří se pohybují v oblasti internetového marketingu, na tyto nadpisy nadávají. Nejednou jsem spatřil negativní tweet :).

Tyto nadpisy se však neustále používají. Podívejte se na jakýkoli kvalitní web, podívejte se na české i zahraniční webové stránky. Podobné a další nadpisy jsou všude.

Proč?

Jednoduše… Protože fungují 😉

Příspěvek byl publikován v rubrice Nezařazené se štítky , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Do polí níže zadejte své jméno a e-mailovou adresu a získáte okamžitý přístup k e-mailovému rychlokurzu optimalizace www stránek a jako bonus obdržíte elektronickou publikaci Webové stránky snadno & bez znalostí, která vám objasní základy správně vytvořených www stránek i když jste naprostým laikem v oboru.


Váš e-mail nebude poskytnut žádné třetí straně. Sám nesnáším spam!

11 komentářů u 33 Šablon Nadpisů, Které Vašim Čtenářům Vytřou Zrak!

  1. Pavel napsal:

    Super tipy, díky 🙂
    Ten první článek na BoostBlogTraffic je super, budu ten blog sledovat.

    • Jakub napsal:

      Zdravím Pavle, rádo se stalo 🙂 jsem zvědavý, co se na BoostBlogTraffic bude dít dále, na spuštění se čekalo cca půl roku…

  2. mkurri napsal:

    Tipy jsou mi nějaké povědomé… Možná je to tím, že se jimi různé magazíny fakt řídí. Zdá se, že jde o prkotinu, ale nadpisy z článku mě prostě nutí kliknout častěji i když mě téma vůbec nezajímá.
    Píši si to notýsku… 😀

    • Jakub napsal:

      A přesně o tom to je :). Je však důležité si uvědomit jedno – nenutit lidi číst věci, které je nezajímají. Z takového člověka se loajální čtenář nikdy nestane :). Jedná se o to, abychom toho, kdo se o téma zajímá, ubezpečili pomocí nadpisu v tom, že za to článek stojí. Abychom tedy nepřicházeli zbytečně o ty čtenáře, které téma zajímá…

  3. Tomáš napsal:

    Zdravím Jakube,
    nepřemýšlíš nad změnou designu webu?

    • Jakub napsal:

      Zdravím Tome, prozatím se redesign konat nebude. Až se do něj pustím, předělám web opravdu znatelným způsobem tak, aby čtenářům zajistil maximální komfort. Nyní však svůj účel plní (minimálně) obstojně a já se chci soustředit na hodnotný obsah 😉

  4. Terezka napsal:

    Ahoj Lidi,neví někdo jak udělat nadpisky?

  5. Terezka napsal:

    Ahoj Jakube,
    Myslím nadpisy např.jmén,Terezka,apodobně

  6. Terezka napsal:

    Jakube,víš co myslím?

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Jako jméno uvádějte prosím své opravdové jméno nebo přezdívku. Komentáře, které místo jména obsahují název firmy, webových stránek nebo klíčová slova jsou automaticky mazány!