Budování Zpětých Odkazů: Linkmonitor – moderní Tržiště Internetové a Sociální Reklamy

Linkmonitor - tržiště internetové reklamy

Chcete umístit svou reklamu na nějaký jiný web a nevíte, jak na to? V dnešním článku si představíme nové tržiště internetové reklamy. Linkmonitor je nový projekt velmi schopného Františka Szabó, který stojí za affilblogem.

Linkmonitor je místo, kde majitelé webových stránek nabízejí prostor pro reklamu, a kde inzerenti hledají nejideálnější weby pro umístění své vlastní reklamy.

Princip je jednoduchý – ten, kdo hledá prostor pro svou reklamu, zadá základní požadavky do systému a systém následně tuto poptávku rozešle všem, kteří splňují inzerentova kritéria. Následně už spolu provozovatel webu a inzerent komunikují přímo.

Linkmonitor můžete využívat dvěma různými způsoby… Základní verze zdarma a VIP členství.

Základní verze zdarma

Tarif zdarma vám umožňuje správu vašich webů, sledování portfolia vašich webů na jednom míste a správu prodejů a výměn odkazů.

Zde můžete tedy snadno evidovat všechny své weby včetně jejich ranků, sledovat prodeje odkazů a kontrolovat výměny odkazů. Kromě toho vám sytém také umožňuje export vašeho portfolia webových stránek. Tento výpis si můžete dokonce pomocí iframe vložit kamkoli na jakoukoli webovou stránku.

VIP členství

VIP členství vám oproti tarifu zdarma otevře dveře na trh internetové reklamy. To funguje tak, jak jsem popsal výše. Inzerent zadá poptávku, systém kontaktuje majitele vyhovujících webů a tyto dvě strany následně komunikují samostatně.

Nejlepší na Linkmonitoru je to, že František se rozhodl fungovat na paušálním poplatku a vyhl se jakýmkoli provizím z uskutečněných obchodů. Je tedy jedno, kolik reklamních partnerů díky linkmonitoru získáte a s kolika jinými weby se domluvíte na spolupráci. Platíte jednu cenu – 100,- kč za měsíc, nebo 1.000,- kč za rok (2 měsíce zdarma). A za tento paušální poplatek už můžete poptávat či inzerovat reklamní prostor dle libosti.

Pokud vám postačí základní verze zdarma, není na co čekat a můžete rovnou začít. A navíc… Nyní si můžete při své základní verzi vyzkoušet i VIP tarif do konce srpna zdarma ;).

Pokud máte jakékoli dotazy, neváhejte a ptejte se, jsem si jist, že František sem zavítá a rád vám je zodpoví 🙂

Příspěvek byl publikován v rubrice Nezařazené se štítky , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Do polí níže zadejte své jméno a e-mailovou adresu a získáte okamžitý přístup k e-mailovému rychlokurzu optimalizace www stránek a jako bonus obdržíte elektronickou publikaci Webové stránky snadno & bez znalostí, která vám objasní základy správně vytvořených www stránek i když jste naprostým laikem v oboru.


Váš e-mail nebude poskytnut žádné třetí straně. Sám nesnáším spam!

5 komentářů u Budování Zpětých Odkazů: Linkmonitor – moderní Tržiště Internetové a Sociální Reklamy

  1. Marek L. napsal:

    Linkmonitor dáva o sebe vedieť, masívna reklamná kampaň zrejme láka dostatok publisherov ale aj inzerentov. Systém som odtestoval a môžem povedať, že som prostredníctvom linkmonitoru našiel niekoľko webov, kde som mohol inzerovať.

  2. Pingback: Červen: Statistiky z Linkmonitoru « Blog služby Linkmonitor

  3. Pingback: Využijte Potenciál Provizního Systému Naplno! | Propagace na internetu

Napsat komentář: Jakub Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Jako jméno uvádějte prosím své opravdové jméno nebo přezdívku. Komentáře, které místo jména obsahují název firmy, webových stránek nebo klíčová slova jsou automaticky mazány!