Tak a další měsíc je za námi, to byla zase rychlost. Nevím jak vy (podělte se v komentářích pod článkem ;)), ale já jsem byl celý duben v jednom kole. Ale je to super 🙂
Samozřejmě – s koncem dubna přichází také shrnující měsíční zpráva o návštěvnosti. Každý měsíc dávám tyto zprávy dohromady nejen proto, abych si udržel přehled o tom, co se na tomto webu děje a abych se mohl ohlédnout třeba i rok, dva zpátky. Dělám to také proto, aby PNI byla pod drobnohledem a my jsme se všichni mohli přiučit z toho, co ve světě internetového marketingu funguje a co nikoli.
Takže, dáme se do toho?
Co se událo v dubnu
Propagace Na Internetu Podcast
V dubnu jsem zveřejnil podcast, ve kterém jsem se zaměřil na trošku pokročilejší techniku, která je ovšem nestárnoucím základem optimalizace jakéhokoli webu. Dostal jsem na něj mnoho pochval, ale i nějakou kritiku. Proto – pokud se vám zdá, že je v podcastu příliš mnoho informací v příliš krátké době, poslechněte si jej ještě jednou – bude vám to dávat větší smysl.
PNI oslavila druhé narozeniny
Ano ano je to tak – Propagace Na Internetu oslavila své druhé narozeniny, přečtěte si celý článek :).
Čím dál tím víc práce
Nějak se mi nedaří pořádně popadnout dech a zastavit se, chybí mi nějaký ten slepý čas, posadit do křesla, koukat do blba a přemýšlet, co vymyslím dále… Je to docela náročné a hlavně PNI tím tak trochu trpí. Doufám, že se mi podaří z toho nahánění volného času brzy alespoň trochu vymanit a že budu moci začít pracovat na rozvoji Propagace Na Internetu.
No nic, pojďme se podívat na…
Statistiky návštěvnosti
Návštěvnost v dubnu 2013
Jak je zvykem – modře je vyobrazen duben, oranžově březen 2013.
Duben tedy nebyl opravdu nic moc…
Počet návštěv klesl z 3.548 na 2.420.
Počet unikátních návštěvníků poklesl z 2.192 na 1.635.
Počet zobrazených stránek ze 7.072 na 4.860.
Počet stránek shlédnutých na návštěvu lehce vzrostl z 1,99 na 2,00.
Průměrná doba návštěvy také lehce vzrostla z 2:28 na 2:34.
A bounce rate malinko narostla z 68,01% na 69,08%.
Do emailového kurzu optimalizace webových stránek se v dubnu přihlásilo celkem 34 lidí, konverzní poměr je tedy cca 2,1%.
No opravdu žádná pecka…
Zdroje návštěvnosti v dubnu 2013
Návštěvnost je dobře rozložená, nejvíce návštěvníků přišlo z vyhledávání (modré), na druhém místě byly odkazující stránky (zelené), poté přímá návštěvnost (červené) a e-mailové kampaně (žluté).
5 dotazů, na které přišlo z vyhledávání nejvíce návštěvníků:
- konkurenční výhoda
- affiliate
- email marketing
- landing page
- jak napsat pr článek
5 stránek, které přeposlaly nejvíce návštěvníků:
Co se bude dít v květnu
Budu pokračovat v práci na e-mailovém kurzu pro pokročilé, který stále chystám a vymýšlím, aby tam pokročilejší internetoví marketéři našli zajímavé informace. Ještě to chvíli potrvá, protože jsem teď pořád v jednom kole, ale věřte – bude to stát za to 🙂
No a budu dále nahánět každou volnou minutu 😀
Jaký byl duben pro vás? Co se vám povedlo, nebo naopak nepovedlo? Podělte se s námi v komentářích 😉
Mohlo by vás zajímat také:
Netušíš, co může mít za následek ten rapidní pokles návštěvnosti ? Každopádně i přes to ti tvou návštěvnost vřele závidím 😀
Duben byl plodný a hektický, ale stihl jsem toho víc než dost. Květen bude další obrátka v životě.
Mně s v dubnu dařilo následovně http://www.portiscio.net/magazin-portiscio-v-dubnu-2013.
Taky jsem se potýkal s poklesem návštěvnosti, ale to především kvůli tomu, že jsem v dubnu vydal jeden jediný autorský článek, oproti 4 v březnu. Na květen jsem si dal jeden „menší“ závazek:) Publikovat jeden článek denně, pokud to bude možné, a vysledovat vliv aktuálních článků na celkovou návštěvnost blogu.
Ať se daří.
Není jednoduché na internetu vydělávat, ale vaše návštěvnosti jsou pěkné!