Měsíční Zpráva o Návštěvnosti – Listopad 2012

Měsíční zpráva o návštěvnosti

Máme tady poslední zprávu o návštěvnosti v tomto roce. Další měsíční zpráva už bude publikována až příští rok :).

Každý měsíc zpracovávám tyto měsíční zprávy proto, abych nejen já viděl, jak se návštěvnost tohoto webu vyvíjí, ale také (a hlavně) proto, abychom se všichni mohli přiučit, co na zvýšení návštěvnosti funguje nebo čemu bychom se měli spíše vyvarovat.

Listopad byl opět lepší než říjen, což mi udělalo velikou radost. Měsíční zpráva za září byla poměrně smutná, ale to jsem očekával. Musel jsem celé září zastupovat své kolegy v Bazarech Měšec. Ti odletěli do USA a tak vše zůstalo na mě. Po jejich návratu jsem se však opět začal webovým stránkám Propagace Na Internetu věnovat a od té doby návštěvnost opět roste. Paráda :).

No a jaký byl teda listopad?

Co se událo v listopadu?

Celodenní seminář MagicList

V listopadu jsem navštívil skvělý celodenní seminář, který pořádal Jarek Mikeš. Seminář byl skvělý a odnesl jsem si z něj spoustu zajímavých poznámek. Nebojte, myslím i na vás a všechny důležité informace dávám postupně dohromady a zveřejňuji zde na PNI.

Internet Marketing Sraz

Také jsme měli opravdu skvělý IMSraz, na kterém nám o e-shopech povykládal Jiří Warmuž. Už více než týden jej uháním, ať dokončí a uploaduje video s prezentací, tak doufám, že to bude co nevidět a že se na přednášku budete moci podívat i vy, kteří jste se na IMSraz nedostali.

Podcasty

Už jsem začal opravdu pracovat na organizaci podcastů, napsal jsem nějaké e-maily a snažil se domluvit se zajímavými lidmi na rozhovorech. Opravdu si na tomto chci dát záležet a chci vám přinést opravdu skvělý podcast o propagaci a internetovém marketingu. Věřte, jakmile to vyjde, bude to stát za to :).

Prací na podcastech teď vyplňuji každou svou volnou chvíli, takže nic moc dalšího se neudálo… Pojďme se tedy podívat na…

Statistiky návštěvnosti

Návštěvnost v listopadu 2012

Oranžově je vyobrazen říjen, modře listopad:

Návštěvnost v listopadu 2012Jak je patrné ze screenshotu, návštěvnost opět vzrostla.

Počet celkových návštěv se zvýšil z 2.259 na 2.433.

Počet unikátních návštěvníků vzrostl z 1.451 na 1.631.

Počet zobrazených stránek se navýšil z 4.171 na 4.434

Počet stránek na návštěvu lehce poklesl z 1,85 na 1,82.

Průměrná doba pobytu na webu se snížila z 2:04 na 1:54 minut.

Míra opuštění lehce poklesla (-0,43%) a procento nových návštěv se nepatrně zvýšilo (+2,67%).

Zdroje návštěvnosti v listopadu 2012

Zdroje návštěvnosti v listopadu 2012Rozložení návštěvnosti je opět pěkné, přesně tak, jak si představuji. Tedy – největší podíl návštěvnosti přichází z vyhledávačů, následují doporučující stránky a nejméně návštěvníků přichází přímým zadánín adresy. I když to není žádné světoborné číslo, nějaké návštěvy také přicházejí z e-mailových kampaní. Každý návštěvník se počítá :).

5 klíčových frází, skrze které přišlo nejvíce návštěvníků:

  1. Obsah
  2. Konkurenční výhoda
  3. Otázka (:D)
  4. Klíčová slova
  5. Email marketing

Slovo „obsah“ mi udělalo opravdu radost :). Obsah jako součást kvalitní propagace, je jedna z věcí, na které se opravdu chci zobrazovat ve výsledcích vyhledávání.

5 doporučujících stránek, které přivedly nejvíce návštěvníků:

  1. linki.cz
  2. marketingnainternetu.cz
  3. tipper.cz
  4. 404m.com
  5. c.imedia.cz

Linkiho seznam blogů s „follow“ komentáři přivedl nejvíce návštěvníků. Ovšem co mě neustále nutí k zamyšlení je c.imedia.cz. Přesná adresa mě odkazuje na prázdnou stránku a imedia.cz patří Seznamu. Kde jsem tedy uveden??? 🙂 To by mě opravdu zajímalo…

Konverze

V listopadu se k odběru e-mailů přihlásilo celkem 16 lidí. Stejně jako v září. Vzhledem k nárůstu návštěvnosti však lehce poklesl konverzní poměr oproti minulému měsíci – cca 1,4% -> cca 1%. Hned po pdcastu mám v plánu doplnit nějaké další e-booky zdarma, takže věřím, že se procento zvýší :).

Co se bude dít v prosinci

Vzhledem k tomu, že jsem avízoval, že v lednu chci již definitivně publikovat první epizodu podcastu „Propagace Na Internetu Podcast“, budu mít v prosinci spoustu práce. Kromě už tak náročných rodinných záležitostí jako shánění dárků a podobně budu muset najít dostatek času, abych vše na leden připravil.

No a také pracuji na tom, abych něco hezkého přinesl v tento vánoční čas vám, čtenářům Propagace Na Internetu :).

A jak jste pokročili v listopadu vy? Nějaké zajímavé novinky či pokroky? Podělte se s námi v komentářích…

Příspěvek byl publikován v rubrice Nezařazené se štítky . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Do polí níže zadejte své jméno a e-mailovou adresu a získáte okamžitý přístup k e-mailovému rychlokurzu optimalizace www stránek a jako bonus obdržíte elektronickou publikaci Webové stránky snadno & bez znalostí, která vám objasní základy správně vytvořených www stránek i když jste naprostým laikem v oboru.


Váš e-mail nebude poskytnut žádné třetí straně. Sám nesnáším spam!

12 komentářů u Měsíční Zpráva o Návštěvnosti – Listopad 2012

  1. Tomáš napsal:

    Pěkná práce 🙂 Nejvíc se těším na videa ze srazů a na podcasty. Plánuješ je zahrnout i do iTunes?

    • Jakub napsal:

      Ahoj Tome, podcasty v iTunes budou určitě 🙂 počítám, že to bude další kanál získávání návštěvníků pro tento web…

  2. Jarda Hlavinka napsal:

    Ahoj,

    c.imedia.cz je URL patřící Skliku. Jestli máš PPC kampaň, tak ji asi nemáš otagovanou.

    Jarda

  3. LuGu napsal:

    Ahoj,
    gratulace k opetovnemu navysovani navstevnosti.
    Trosku bych odbocil a rad se te zeptal na zkusenosti s e-mail marketingem..
    Kdy se ti osvedcilo rozesilani mailu? Mam v planu 2x tydne, utery- patek nebo sobota?
    Lze tyto dny povazovat za ideal?Dale pak jake mas zkusenosti s dobou okolo Vanoc?
    Kdyz bych treba zacal 28.12. myslis, ze lidi sedi u kompu?Nebo pockat az po Novem roce?Diky moc

    • Jakub napsal:

      Ahoj Lugu, no já odesílám e-maily podle toho, kdy se kdo přihlásil k odběru. Jinak si myslím, že u e-mailových kampaní to není zase až tak kritické, protože email nezmizí jako například příspěvek na sociální síti.

      A obledně svátků, tam je to těžko říct. Někteří chtějí mít přes svátky klid, jiní (zejména provozovatelé businessu) jsou k dispozici a pracují neustále. A další skupina, kteří za normálních okolností nemají čas, jej mohou mít tředa právě mezi svátky…

      Strašně záleži na tvojí cílové skupině, zkus podle toho odhadnout, kdy je nejvhodnější čas pro odesílání emailů…

  4. Pavel napsal:

    Věřím, že podcasty s návštěvností výrazně zahýbají. I takto pomalu rosteš, ale chce to něco navíc, nějakou přidanou hodnotu (právě třeba ty podcasts…)

  5. Counter napsal:

    super zhrnutie, je dobre keď návštevnosť rastie

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Jako jméno uvádějte prosím své opravdové jméno nebo přezdívku. Komentáře, které místo jména obsahují název firmy, webových stránek nebo klíčová slova jsou automaticky mazány!