Využijte Potenciál Provizního Systému Naplno!

Affilbox - využijte potenciál provizního systému

Když jsem minulý týden psal článek o Františkovém Linkmonitoru, rozhodl jsem se, že to vezmu při jednom a napíšu i článek o provizním systému.

Již dříve jsme si řekli, k čemu vám může být partnerský/provizní systém dobrý a jak takový program úspěšně rozjet.

Partnerský program vám umožní dostat svou reklamu na nejrůznější místa na internetu, o kterých se vám předtím třeba ani nesnilo. Pokud totiž nabídnete majitelům webových stránek provizi z uskutečněného prodeje, budou se oni sami snažit co nejefektivněji váš produkt propagovat.

Prakticky máte dvě možnosti, jak provizní systém spustit.

  1. Naprogramovat si svůj vlastní provizní systém, sledovat, odkud přicházejí zákazníci, které prodeje se skutečně uskutečnily a evidovat provize, které je potřeba vyplatit partnerům.
  2. Pořídit si systém/službu, která to všechno bude spravovat za vás.

O první možnosti se bavit nebudeme, to je složitější proces, který doporučuji pouze zkušeným programátorům, nebo těm, kteří si zkušené programátory mohou najmout.

Druhá možnost je mnohem rozšířenější a ve své podstatě také levnější. Proč bych si sám na koleně vytvářel vlastní systém, nebo platil profesionálního programátora, když mohu mít plně funkční profesionální systém okamžitě. Systém, který se neustále zdokonaluje a který slouží mnoha úspěšným podnikatelům.

V dnešním článku vám představím projekt, který vám s tím pomůže…

Stejně jako s Františkem jsem se setkal na srazu Webtrhu v Olomouci, setkal jsem se tam i s Máriem Roženským, který stojí za projektem AffilBox a také píše svůj blog na bugovo.com.

S Máriem jsem se o Affilboxu bavil celkem dlouho, líbí se mi tento projekt a jako neopomenutelnou referenci je nutno dodat, že Affilbox využívá nejkvalitnější česká služba pro e-mail marketing – společnost SmartEmailing.

Pokud vás tedy předešlé články o provizních systémech přesvědčili o tom, že byste některý z nich měli vyzkoušet, mým jednoznačným doporučením je Affilbox.cz. Je to nejen plně funkční systém pro správu provizního programu, ale také zde máte ochotnou a vstřicnou technickou podporu, která vám ráda poradí s vašimi problémy.

Sám plánuji Affilbox v budoucnu využívat (prozatím nic neprodávám a dělám jen „službu sobě a lidu“ :)). Mário se tomuto projektu věnuje naplno a neustále přichází s novými vylepšeními. Spolupracuje s velkými firmami a tento jeho projekt má dle mého názoru velký potenciál a slibnou budoucnost.

Pokud si však nejste jisti, jestli je pro vás provizní systém vhodný, přečtěte si dva výše zmíněné články a stáhněte si z webových stránek affilboxu8 nejčastějších otázek před spuštěním provizního programu„. S nabitými informacemi už budete mít jasno, je-li pro vás partnerský program vhodný či nikoliv ;).

Provozujete provizní systém? Nebo jste jej alespoň vyzkoušeli? Jaké jsou vaše zkušenosti s tímto druhem propagace?

Příspěvek byl publikován v rubrice Nezařazené se štítky . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Do polí níže zadejte své jméno a e-mailovou adresu a získáte okamžitý přístup k e-mailovému rychlokurzu optimalizace www stránek a jako bonus obdržíte elektronickou publikaci Webové stránky snadno & bez znalostí, která vám objasní základy správně vytvořených www stránek i když jste naprostým laikem v oboru.


Váš e-mail nebude poskytnut žádné třetí straně. Sám nesnáším spam!

3 komentáře u Využijte Potenciál Provizního Systému Naplno!

  1. AffilBox znám a vypadá pěkně, i když jsem ho ještě nezkoušel v akci. V minulosti nabízel funkci, kdy affiliate partneři odkazují na web přímo, bez id affiliate partnera. To už ale nyní nefunguje. Affiliate odkazy nemají už tak veliký SEO potenciál. Divím se, proč se to změnilo…

  2. Josef – tato funkce tam stále je. Žádné funkce neodstraňujeme. Pouze přidáváme a současně zachováváme zpětnou kompatibilitu.

    • Jakub napsal:

      Díky za odpověď na Josefův komentář Mário, jsem rád, že zde máme i samotného provozovatele a zakladatele 🙂

Napsat komentář: Mário Roženský Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Jako jméno uvádějte prosím své opravdové jméno nebo přezdívku. Komentáře, které místo jména obsahují název firmy, webových stránek nebo klíčová slova jsou automaticky mazány!