Chcete Být Nejlepší v E-mail Marketingu?

E-Mail Marketing

Už jsem se několikrát zmínil o tom, že já osobně využívám pro svůj e-mail marketing společnost SmartEmailing.

Tuto společnost jsem si vybral proto, že v mých začátcích byli také relativně noví a mě se líbil jejich „mladý“ čerstvý přístup. Zpočátku se sice objevil jeden nepříjemný problém, ale jak se říká „v nouzi poznáš přítele“ v tomto případě spolehlivého partnera.

Navíc za celou společností SmartEmailing stojí David Kirš, který je opravdovým specialistou ve svém oboru.

(Kompletní návod jak si zřídit svůj vlastní e-mail marketing si můžete přečíst v článku Krok za Krokem: od Nuly po Hotovou E-mailovou Kampaň)

Ale zpět k efektivnímu e-mailingu…

E-mail marketing patří k nejefektivnějším způsobům přímé komunikace se zákazníky.

Ovšem… I na e-mail marketing musíte jít chytře a nejlépe si připravit plán, aby byl váš e-mail marketing co nejpřínosnější.

V prosinci minulého roku mělo několik šťastlivců možnost přihlásit se do prvního kola – prvního školení Email Academy – tajemství odhaleno online.

Počet míst byl omezen (200), takže se nedostalo na každého. Bohužel i mě možnost účasti utekla. Zaváhal jsem a přihlásil jsem se pozdě.

Nyní už tuto chybu neudělám a přihlásím se hned ;).

EmailAcademy totiž v březnu 2012 otevírá druhé kolo online školení tajemství odhaleno.

Nevím jak vy, ale já se hlásím při první možné příležitosti. E-mail marketing mi totiž v porovnání s ostatními způsoby propagace přináší nejlepší výsledky a rád se v něm ještě zdokonalím. Chci být nejlepší!

No a kdo by mohl být lepším učitelem než David, který pomocí svých technik, o kterých učí, nejen sám vydělal spoustu peněz, ale také pomohl vydělat spoustu peněz mnoha svým klientům.

Jak školení funguje a co od něj můžete očekávat?

Online školení vám přináší více než 8 hodin výuky v podobě videí, které vás naučí:

  1. Vytvořit e-mailovou strategii.
  2. Naplánovat si tvorbu obsahu.
  3. Vybudovat si databázi odběratelů.
  4. Vytvořit a rozeslat e-mail.
  5. Vyhodnocovat, automatizovat a zdokonalovat svůj e-mailový marketing.

Bonus

Navíc ke školení získáte další bonusy (v celkové hodnotě 6.190,-):

  1. Vstup do e-mail academy živě.
  2. Klíčové prvky reklamy, která prodává.
  3. 22 absolutně nezbytných tipů pro zvýšení návštěvnosti webu.

Garance vrácení peněz!

Nejlepší na tom je, že nikdo z nás nic neriskuje

Pokud nebudu já, nebo vy, nebo kdokoli jiný se školením spokojen (ať už z jakéhokoli důvodu), David nabízí 30 denní garanci vrácení peněz v plné výši. Bez otázek…

Pokud tedy školení nebude splňovat vaše představy, o nic nepřijdete…

A na kolik takové školení přijde?

Celková cena školení je 5.750,- kč (které samozřejmě pomažou do výdajů).

Takže, co teď?

Jdete se mnou? 🙂

Pokud se chcete také zúčastnit školení, registrujte se na EmailAcademy a v momentě otevření školení získáte více informací…

Výše uvedené odkazy jsou odkazy partnerského programu. Pokud tedy skrze tyto odkazy zakoupíte školení, dostanu z tohoto určitou provizi (za což jsem samozřejmě velmi vděčný a vážím si toho ;)). SmartEmailing a EmailAcademy doporučuji, protože s nimi mám velmi pozitivní zkušenosti. Nikdy zde nedoporučím čtenářům nic, co není opravdovým přínosem (jak jste si všimli, nejsou zde ani žádné Google, Seznam a jim podobné klikací reklamy). Pokud jsou vám i přesto partnerské odkazy proti srsti, můžete následovat tyto odkazy SmartEmailing a EmailAcademy, které nejsou odkazy partnerského programu.

Příspěvek byl publikován v rubrice Nezařazené se štítky , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Do polí níže zadejte své jméno a e-mailovou adresu a získáte okamžitý přístup k e-mailovému rychlokurzu optimalizace www stránek a jako bonus obdržíte elektronickou publikaci Webové stránky snadno & bez znalostí, která vám objasní základy správně vytvořených www stránek i když jste naprostým laikem v oboru.


Váš e-mail nebude poskytnut žádné třetí straně. Sám nesnáším spam!

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Jako jméno uvádějte prosím své opravdové jméno nebo přezdívku. Komentáře, které místo jména obsahují název firmy, webových stránek nebo klíčová slova jsou automaticky mazány!