Chcete si Zajistit Stálý Přísun Nových Návštěvníků? Vytvořte Nadčasový Zdroj Informací!

Chcete si Zajistit Stálý Přísun Nových Návštěvníků? Vytvořte Nadčasový Zdroj Informací!

Internet je v dnešní době přeplněný informacemi na prakticky jakékoli téma.

Aby k vám stále chodili noví a noví návštěvníci, musí být váš web (jak jsme si řekli již mnohokrát) informačně bohatý a tyto informace musí být pro vaše návštěvníky hodnotné.

O to se ale dnes snaží také téměř každý…

Co ale dělat, pokud chcete v daném oboru prorazit a vystoupit z řady jiných webů? Jak se odlišit a získat si nejen stálé návštěvníky, ale zajistit si také stálý přísun nových návštěvníků v budoucnu?

Právě o tom si povíme v tomto článku.

Jedním z možných a velmi efektivních řešení tohoto problému je vytvořit nadčasový zdroj informací. Co je tím myšleno? Ať už se pohybujete v jakékoli oblasti, většina webů píše o všemožných novinkách a trendech a objevech a tak dále.

Jenže…

Tyto informace jsou ideální pro vaše stálé návštěvníky, kteří již vědí, oč se jedná. Mají přehled a znalosti v daném oboru a na vašich stránkách se jen… Vyšperkovávají a sbírají dodatečné znalosti.

Chcete-li si zajistit stálý přísun návštěvníků, je potřeba se na obor podívat jako na celek a soustředit se na takové informace, které potřebují lidé v prvopočátcích, kdy se začínají o danou problematiku zajímat.

Pokud teprve plánujete vytvoření nějakého webu, je dobré si články naplánovat předem a začít „od piky„. Pokud máte již web zaběhnutý a osvětlení základní problematiky na něm chybí, prokládejte nové články takovými, které zaberou obecněji celou oborovou problematiku a osvětlí nováčkům, oč se vlastně jedná – co je důležité, co je cíl a jak se k němu dá dopracovat.

K čemu je to dobré?

Kromě toho, že si opět navýšíte svou reputaci a návětěvníci budou opravdu vědět, že víte o čem mluvíte, získáte také spoustu nového obsahu, který může přivádět návštěvníky z vyhledávačů na (jak to jenom říci) „začátečnícké fráze„.

Váš web by měl tedy směřovat k tomu, aby dokázal ze začátečníků, kteří na vaše stránky přišli s dotazem „Co to k sakru je to XYZ?“, po absorbování vědomostí obsažených ve vašich článcích udělat profesionály (nebo alespoň pokročilé) v dané oblasti.

Navíc takové informace mají nadčasovou hodnotu, nemusíte se tedy bát, že za rok Google nebo Seznam pozmění algoritmus (viva Panda) nebo kdokoli v jakémkoli jiném oboru přijde se zásadní změnou (napří. toaletní papír nahradí třemi mušlemi)… Vaše informace budou mít stále nedocenitelnou hodnotu.

A ono co si budeme nalhávat, i odborník se může v základech dozvědět něco nového 😉

Jak toho dosáhnout?

Jak jsem se zmínil již dříve, je potřeba se soustředit na jádro daného oboru a psát informace tak, aby je noví čtenáři pochopili a mohli se posunout o krok dál.

Zároveň je potřeba myslet na nově příchozí návštěvníky. Pokud přijde někdo, kdo je v daném oboru nováčkem, je potřeba mu ukázat cestu od začátku k cíli. Například na těchto stránkách obsahuje stránka Začnete zde výběr článků tak, aby i absolutní začátečníci mohli odstartovat svou dráhu propagace na internetu.

Jaké články jsou vhodné?

Nejvhodnější jsou samozřejmě články ve stylu návodů. Vytvořte články, které budou shrnovat problematiku a cíle, kterých je potřeba dosáhnout a následně se můžete podívat na určitou problematiku podrobněji. Nadčasové jsou také články, které se v daném oboru zabývají psychologií a s ní spojeným copywritingem. Jak efektivně působit na zákazníky a nabídnout informace či produkt… To jsou v drtivé většině případů věci, které se příliš nemění.

Například přestože tyto webové stránky navštěvují lidé, které se mnou v komentářích vedou diskuze, doplňují mě či vyvracejí mé domněnky (za což jsem samozřejmě moc rád :)), přesto vidím ve statistikách návštěvnosti, že články jako například:

jsou stále navštěvované a lidé na nich tráví poměrně dost času. Dokonce i článek Anatomie webové stránky má každý měsíc nějakou návštěvnost, i když byste třeba řekli, že tohle zná každý…

V každé oblasti je stále spousta nováčku…

Každý rok končí školu spousta středoškoláků, z dětí se stávají dospělí a lidé mění svá zaměstnání. Někoho už třeba nebaví grafické práce nebo třeba programování v PHP a chce dělat něco jiného.

Třeba chce začít práve s tím, čemu dobře rozumíte vy…

Ukažte těmto lidém, jak začít a udělejte z nich profesionály. Nic nezvýší vaši reputaci a autoritu tak, jako když budete uznávaným oborníkem, na kterého se obrátí každý začátečník i pokročilý…

Pracujte na svém webu tak, aby měl opravdovou nadčasovou hodnotu, aby neumřel s vydáním nové verze či patche 2.3.16 v -aťužjetocokoli-.

Příspěvek byl publikován v rubrice Nezařazené se štítky , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Do polí níže zadejte své jméno a e-mailovou adresu a získáte okamžitý přístup k e-mailovému rychlokurzu optimalizace www stránek a jako bonus obdržíte elektronickou publikaci Webové stránky snadno & bez znalostí, která vám objasní základy správně vytvořených www stránek i když jste naprostým laikem v oboru.


Váš e-mail nebude poskytnut žádné třetí straně. Sám nesnáším spam!

9 komentářů u Chcete si Zajistit Stálý Přísun Nových Návštěvníků? Vytvořte Nadčasový Zdroj Informací!

  1. Turek napsal:

    Pěkně shrnuto, ono možná nemusí jít jen od nadčasovost jako spíš ucelenost. Zrovna nedávno se mě ptal kamarád jaké stránky bych mu doporučil o běháni. Stránek s recenzemi a i články jak začít, co dělat je všude plno. Ale aby někde na netu bylo od úplné píky informace přehledně za sebou, tak to o nich nevím, nebyl jsem mu schopný poradit a myslím že takhle je to v každém oboru.

    • Jakub napsal:

      Naprosto souhlasím, ucelenost je velmi důležitá. Většinou se totiž na daných webech dají najít informace „od piky“, ale pročítej tři roky plně fungující blog, abys našel to, co potřebuješ :). Pro takové situace je dobré vytvořit nějaký rozcestník pro začátečníky, kde budou mít přístup k potřebným informacím v optimálním pořadí…

  2. honza napsal:

    Nějak mě nenapadá, jaký obsah může vytvářet třeba zubař, autoklempíř nebo prodavač bot… Kolik hodnotných informací se asi dá vytvořit ohledně vyklepávání blatníku? 😉

    • Jakub napsal:

      Zdravím Honzo, myslím si, že téměř každý má o čem psát. Včetně všech, které jsi zmínil… Každopádně tvůj komentář mě inspiroval k napsání článku, který vyjde v pondělí 🙂

  3. Honza napsal:

    To Honza: Tak zrovna ten zubař by mohl mít dobrý web a pěkně placené AdSense, ne? Každý den nové tipy na zubní hygienu, novinky atd…

  4. basti napsal:

    Dovolím si oponovat. V češtině na internetu valná část věcí chybí. Povrchních článků alá krmivo pro vyhledávač jsou statisíce. Hodnotných poskrovnu. Dneska totiž většina webů existuje kvůli zisku a to se s kvalitou naprosto vylučuje. Navíc se většinou jedná o články pro začátečníky, krátké a velmi strohé články a drtivá většina specifičtějších či pokročilých záležitostí online jednoduše není.

    Prostoru pro rozvoj je stále obrovské množství, ale nemá smysl dělat další web publikující týdně 3-5 „článků“ o ubohé 1NS s téměř nulovým informačním obsahem a narvaný bannery, placenými odkazy a kontextovou reklamou. Opravdu není třeba dělat další web o půjčkách, hypotékách, kosmetice, hubnutí anebo hazardu. Dobře se shání reklama, ale podoný web je jen zanášení internetu balastem.

    • Jakub napsal:

      Zdravím Basti (Basto?),
      předem díky za komentář, jen se chci zeptat proti čemu oponuješ? To jsem se právě snažil tímto článkem říct… Že prostor pro užitečné informace je pořád a nikdo by se neměl nechat odradit 🙂

  5. Tomáš napsal:

    Jakube, příliš moc informací je ale také na škodu, nemyslíš? Kdo má v dnešní době čas číst dlouhatánské články?

    • Jakub napsal:

      Zdravím Tome, záleží na tom, o čem píšeš :). Pokud je téma rozsáhlé a jsou potřeba dlouhatánské články, čtenáři to ocení (ti, kteří nechtějí, je číst nemusí). Pokud si například koupíš knihu, je tam taky spousta informací a přesto je čteš… Myslím si, že na web nelze pohlížet jako na zdroj krátkých článků, často jsou dlouhé články opravdu k objasnění problematiky zapotřebí. Například Glen z http://www.ViperChill.com píše články, které mívají klidně i 5000 slov a přesto je jeho blog opravdu oblíbený…

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Jako jméno uvádějte prosím své opravdové jméno nebo přezdívku. Komentáře, které místo jména obsahují název firmy, webových stránek nebo klíčová slova jsou automaticky mazány!