3x Kniha Internetový Marketing pro Čtenáře Propagace Na Internetu – Vyhlášení Výherců

Vánoční Akce - 3x Kniha Internetový Marketing pro Čtenáře Propagace na Internetu

Začátkem prosince jsem zde vyhlásil soutěž pro čtenáře www.propagacenainternetu.cz.

Podstatou této soutěže bylo odeslat e-mailem svůj vlastní názor na tyto webové stránky. Zajímá mě, co se vám na těchto stránkách líbí, co se vám nelíbí a co byste třeba chtěli jinak, nebo co vám tady schází.

3 z těchto e-mailů, které mě nejvíce zaujaly obdrží knihu Internetový Marketing.

Kdo tedy dostane jako dodatečný dáreček pod stromeček knihu Internetový Marketing od Viktora Janoucha?

Abych řekl pravdu, očekával jsem poněkud více e-mailů.

Obdržel jsem celkem 3 e-maily s názory čtenářů, což mě celkem sklamalo. No ale nevadí, hlavní je, že došly alespoň ty tři e-maily, které obdrží slíbenou knihu :). Pojďme se tedy na tyto tři komentáře podívat.

První komentář přišel od Honzy Pokorného, zde je znění komentáře:

Na webu PropagaceNaInternetu.cz se mi líbí atmosféra. Je mnoho webů na podobné téma, ale ty mi přijdou neosobní a po přečtení jsem jen máloco využil.
Tady máme vánoční atmosféru, někdo by řekl zbytečná práce, která nepřinese peníze navíc.
Opak je možná pravdou. Ačkoliv se tady vlastně učím, tak mě to baví a informace se daleko lépe vstřebávají. Takto by to mělo fungovat ve škole. :-)

Komentář byl nalazen velmi pozitivně a udělal mi radost 🙂 čas od času takový e-mail obdržím a vždy mě to velmi potěší. Přesně proto dělám to, co dělám…

Druhý komentář byl od Ondřeje Hlaváče.

Zdravím Jakube (snad tě tykání neurazí),

tvou stránku znám pár týdnů, všechny články jsem nepročítal a samotný web mě docela odrazoval od další návštěvy (nebo přidání do Google Readeru). Přesto jsem se vrátil (několikrát!) :-)

Takže ve zkratce, co se mi nelíbí.

Za prvé mi vadí amatérské zpracování webu – design nijaký, ne dvakrát přehledný. Vlastně pro mě naprosto nepřehledný. Nahoře je spousta upoutávek email marketing, tvorba zpětných odkazů, copywriting… na všechno bych chtěl jako čerstvý objevitel tvé stránky kliknout a připadám si zahlcen. Do určité míry to kompenzuješ „startovacím bodem“, ale mě se nechcou číst zbytečnosti, chci informace rychle, přehledně a ve formě, kterou pochopím (takže jednoduše). (ve zkratce se jedná o body 5 a 6, které jsi zmínil tady http://www.propagacenainternetu.cz/6-rychlych-tipu-jak-snizit-bounce-rate-miru-opousteni)

Kapitola sama pro sebe jsou pak články. Píšeš v krátkých odstavcích a texty na mě působí jako by byly psány pro vyhledávače a ne pro čtenáře. Než se dostaneš k opravdové radě, nebo inspirující myšlence, tak přeskakuju odstavce. Souvisí s tím i ten design a větší přehlednost mezi články. Takže bych uvítal více se soustředit na „jádro pudla“ a neodbíhat.

Třetí a poslední věc je tvoje fotka (pokud jsi to ty). Nezveřejňoval bych ji. Je složité napsat proč, jedná se prostě o můj pocit.

Vím, že něco dělat není jednoduchý a výtky můžou být někdy demotivující. Zavděčit se všem je taky nemožný, takže to prosím ber jen jako názory z mého pohledu. Na druhou stranu chci vyzdvihnout i pozitiva. Zaměření webu se mi velice líbí, některé články jsou zajímavé a myslím, že můžeš některým i pomoct.

Inspirace pro budoucnost:
– konkrétní články o konkrétních webech, jak s minimálními náklady zvýšit návštěvnost (původní, současná, jak se to povedlo, co se nepovedlo)
– google analytics nedávno spustili novou verzi, nebylo by marné vydat několik článků i tímto směrem (jak si co nastavit, co je důležité sledovat)
– google nastroje pro webmastery (totéž co výše, sice nespustili novou verzi, ale určitě tam najdeš pro lidi zajímavé informace, čísla)
– pár praktických ukázek SEO, vliv na návštěvnost a vyhledávání, co by měl splňovat každý web, co už je tzv. navíc
– v české republice je okolo 10 tisíc eshopů, takže zaměření se na jejich propagaci by ti rovněž mohlo „nahnat návštěvnost“ – např. jestli „hezké url“ u zboží mají, popř. jak velký, vliv na vyhledávání

Doufám, že o dané problematice píšeš proto, že tě to baví a ne jen a pouze pro nějaký osobní zisk. Vše ti píšu ze svého pohledu. Doufám, že jsem tě ničím neurazil a pomohl ti najít budoucí témata v tématu propagace www stránek.

Měj se
Ondřej Hlaváč
www.ondrejhlavac.cz

Tento názor mi dal spoustu podnětů k zamyšlení. Přesně v tomto duchu jsem si komentáře představoval. Proč? Protože potřebuji vědět, co se vám nelíbí a co je potřeba dělat jinak, aby jste tady našli přesně to, co potřebujete.

Z každé kritiky je třeba se ponaučit – každá kritika je zpětná vazba 🙂

Třetí a poslední názor poslal Zdeňek Hejl:

Díky za informaci Jakube.

Co se týče webu. Líbí se mi zaměření blogu na poměrně zajímavá témata,
která se jinde moc neprobírají – např. CRO, email marketing nebo
copywriting. Pro mě jako čtenáře by byla určitě přínosná možnost
odběru nových komentářů u článků, které jsem komentoval. Pro WordPress
ideálně http://wordpress.org/extend/plugins/subscribe-to-comments-reloaded/.
Určitě bych ocenil taky výpis podobných článků (doporučuju
http://yarpp.org/). A třetí věc, která by se mi líbila, by byl přehled
štítků/rubrik, abych se rychle mohl zorientovat v článcích a celkově v
zaměření webu.

Přeji pěkné prožití svátků.

I tento názor pro mě byl velmi hodnotný, už dlouho jsem chtěl zavést dobrý plugin pro notifikaci o nových komentářích, jen se mi nepodařilo žádný dobrý nalézt. Zdeňek mi s tím pomohl a na zobrazování příbuzných článku se chystám také :).

Přišli sice jen 3 e-maily, avšak každý přinesl trochu jiný pohled:

  • Pozitivní, který mě povzbudil a dodal chuť neustále pokračovat v plnění tohoto webu užitečnými informacemi.
  • Konstruktivní, které pomohou ve zlepšování tohoto webu.

Jsem rád, že jsem tuhle soutěž spustil a děkuji všem (třem) zúčastněným 🙂 knihu odešlu všem co nejdříve, doufám, že se bude líbit 😉

Příspěvek byl publikován v rubrice Nezařazené se štítky . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Do polí níže zadejte své jméno a e-mailovou adresu a získáte okamžitý přístup k e-mailovému rychlokurzu optimalizace www stránek a jako bonus obdržíte elektronickou publikaci Webové stránky snadno & bez znalostí, která vám objasní základy správně vytvořených www stránek i když jste naprostým laikem v oboru.


Váš e-mail nebude poskytnut žádné třetí straně. Sám nesnáším spam!

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Jako jméno uvádějte prosím své opravdové jméno nebo přezdívku. Komentáře, které místo jména obsahují název firmy, webových stránek nebo klíčová slova jsou automaticky mazány!