Měsíční Zpráva o Návštěvnosti – Srpen 2012

Měsíční zpráva o návštěvnosti

Vážení čtenáři, vítám vás u další měsíční zprávy o návštěvnosti.

Srpen roku 2012 máme za sebou, okurková sezóna skončila a opět a zase pokračujeme v krasojízdě :).

Každý měsíc sepisuji tyto zprávy nejen proto, abych si udržel přehled nad vývojem tohoto webu a abych se mohl kdykoli zpětně ohlédnout za tím, jak se web Propagace Na Internetu vyvíjel od svých počátků. Píši je zejména proto, abychom se mohli všichni přiučit z toho, co jsem vyzkoušel a co nefungovalo a naopak, co jsem udělal a mělo to pozitivní dopad na zvýšení návštěvnosti.

Takže, bez dalších tanečků kolem a kolem – vzhůru do měsíční zprávy

Co se událo v srpnu

Pro mě osobně byl srpen velmi náročným měsícem (ale to jsou letní měsíce vždy). V našich Bazarech Měšec si mnoho lidí bere dovolené a mě nezbývá, než trávit téměř celé dny v práci a po nocích pracovat na svých internetových projektech.

Zároveň vzhledem k poklesu návštěvnosti během letních měsíců je to svým způsobem ještě trochu obtížnější, když si články nečte tolik lidí, jako obvykle. Je to trochu demotivující. Ale i tak jsem pracoval tvrdě, v průměru daleko více než 12 hodin denně a všechno zvládl.

Jsem moc rád, že můžeme nastartovat září na plno a posunout se zase mnohem dál :).

Redesign PNI

V srpnu proběhl redesign Propagace Na Internetu a doufám, že se vám nový design líbí více, než původní, který zde byl nasazený ode dne spuštění tohoto webu. S novým designem a hlavně s tvorbou nového loga mi pomohli kluci ze SocialDesign.cz.

Více informací najdete v samostatném článku o redesignu PNI.

Kompletní průvodce – přepracováno

Během redesignu jsem také sjednotil články, které byly již vytvořeny za účelem zařazení do sérií článků „kompletní průvodce„.

Vytvořil jsem tedy tyto nové kompletní průvodce:

  • Tvorba Obsahu – Sjednotil jsem články o tvorbě obsahu a seřadil je do kompletního průvodce, najdete zde vše, co byste o tvorbě a marketingu obsahu měli vědět, série je samozřejmě průběžně doplňována.
  • Google Zoo – tato série článků informuje o proběhlých úpravách algoritmů a v budoucnu vás tímto způsobem budu obeznamovat s nadcházejícími úpravami.
  • Provizní Systémy – provizní systém, známé také jako affiliate, může být jedním z hnacích motorů vašeho prodeje. V ČR se teprve pomalu rozrůstá a tak jsem se rozhodl sjednotit sérii článků i na toto téma. Dozvíte se, co to provizní systém je a jak jej chytnout za ten správný konec :).

Úprava zóny za e-mailem

Změnil jsem také design upoutávky na emailový kurz optimalizace webových stránek. Rozhodl jsem se vyřadit samotný formulář a upoutávka tedy přesměrovává na samostatnou stránku, kde se můžete k odběru přihlásit.

Zároveň jsem trošku změnil politiku… Vzhledem k tomu, že plánuji psát mnohem více e-booků, které vám poskytnu samozřejmě zdarma, všechny tyto e-booky budou k dispozici ke stažení ihned poté, co se přihlásíte k odběru e-mailů.

Postupem času to tedy bude takový stěžejní bod všech důležitých informací ohledně propagace na internetu.

Letní víkendový Internet Marketing Sraz

Zohledil jsem mnoho požadavků na to, abychom uspořádali Internet Marketing Sraz o víkendu. Mnoho lidí si stěžovalo, že na sraz nemohou dorazit, protože jsou z daleka, kvůli práci a podobně.

Uspořádali jsme tedy IMsraz o víkendu a popravdě – účast byla velmi slabá. Sešlo se nás pouhých 13. O zábavu a náměty k diskuzi sice jako obvykle nouze nebyla (spíše bychom ocenili více času :)), ale IMsrazy zůstanou tak jako byly doposavaď – tedy po 20. každého měsíce, úterý, popřípadě pondělí.

Avšak co mi udělalo opravdovou radost, jeden z účastníků se na nás přijel podívat až z Aše :). To jsem opravdu koukal a byl jsem poctěn :). Více informací najdete na www.imsraz.cz.

Pojďme se nyní podívat na…

Statistiky návštěvnosti

Návštěvnost v srpnu 2012

Modře je vyobrazen srpen, oranžově červenec roku 2012.

Návštěvnost srpen 2012V srpnu se již návštěvnost vrací do normálních hodnot, jak jsem zmínil v úvodu článku – okurková sezóna končí a můžeme se do toho opět pořádně opřít :).

Návštěvy vzrostly z 1.759 na 2.542 (nárůst od 44,51%).

Unikátní návštěvníci vzrostli z 999 na 1.459 (+46,05%).

Zobrazených stránek bylo 5.386 namísto minulých 3.257 (+65,37%).

Průměrná doba strávená na stránkách vzrostla o 35 vteřin, z 2 minut a 9 vteřin na 2 minuty a 44 vteřin.

Konečně se to zase začíná hýbat a jsem si jist, že plány, které s tímto webem mám, přivedou ještě další spousty návštěvníků 🙂 už se nemlžu dočkat :).

Zdroje návštěvnosti

Zdroje návštěvnosti - srpen 2012Jak můžete vidět na obrázku na pravé straně, rozložení návštěvnosti se změnilo. Většina návštěvníků totiž nepřišla z vyhledávačů, ale z doporučujících stránek.

Testoval jsem mnoho (pro mě) důležitých frází a na všechny se stále zobrazuji stejně či lépe. Nejedná se tedy o to, že bych upadal ve vyhledávačích díky nějakým neférovým technikám (kterým se již z principu vyhýbám obloukem).

Důvodem je mé stále rozvíjení vztahů s ostatními, na internetu aktivními lidmi, z příbuzného oboru, kteří na mě rovněž odkazují. A tento zdroj návštěvnosti obstojí i při poklesu během letních, „mrtvých“ měsíců.

Dotazy na které přišlo nejvíce návštěvníků skrze vyhledávání:

  1. Not Provided
  2. Placená reklama na webu
  3. email marketing
  4. e-mail marketing
  5. jak dělat zpětné odkazy
  6. Konkurenční výhoda
  7. novinky v internetu
  8. dobrá reklama na internetu
  9. jak zvýšit návštěvnost webu
  10. marketing

Top 10 odkazujících stránek, které přeposlaly nejvíce návštěvníků:

  1. Twitter
  2. Facebook
  3. Google.com
  4. marketingnainternetu.cz
  5. Google.cz
  6. Tipper.cz
  7. IMsraz.cz
  8. michalkubicek.cz
  9. webtrh.cz
  10. 404m.com

Odkazy z ostatních webových stránek byly vždycky hodnotným „příjmem“ v návštěvnosti tohoto webu. Na co jsem však nejvíce pyšný je, že v žebříčku stále figuruje Internet Marketing Sraz.

Konverze

Do e-mailového kurzu optimalizace webových stránek se v srpnu přihlásilo 24 lidí. Jsem moc rád, že počet přihlášených zase roste :).

Co se bude dít v září?

Září bude velmi náročné. Pravděpodobně ještě mnohem náročnější než srpen.

Vzhledem k odletu několika spolupracovníků do USA budu muset trávit spoustu času v Bazarech Měšec a veškerou práci, veškeré články a vylepšení vytvářet po večerech.

Články budou ale samozřejmě vycházet podle plánu, takže se nemáte čeho bát. Již nyní však chystám (prozatím ve fázi nápadů) spoustu věcí, které budu aplikovat hned v říjnu, až se situace opět uklidní :).

Závěr

Srpen byl fantastickým měsícem a už se nemůžu dočkat na další měsíční zprávu, až uvidím výsledky statistik návštěvnosti za září 2012. 🙂

Jaký byl srpen pro vás? Nějaké pokroky? Jak jste si užili druhou polovinu slunečných prázdnin? Na čem jste pracovali nebo pracujete? Podělte se s námi v komentářích 😉

Příspěvek byl publikován v rubrice Nezařazené se štítky . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Do polí níže zadejte své jméno a e-mailovou adresu a získáte okamžitý přístup k e-mailovému rychlokurzu optimalizace www stránek a jako bonus obdržíte elektronickou publikaci Webové stránky snadno & bez znalostí, která vám objasní základy správně vytvořených www stránek i když jste naprostým laikem v oboru.


Váš e-mail nebude poskytnut žádné třetí straně. Sám nesnáším spam!

3 komentáře u Měsíční Zpráva o Návštěvnosti – Srpen 2012

  1. Turek napsal:

    Super růst, mě strašně zajímá kde dokážeš vyrůst v návštěvnosti. Přeci jen toto téma je hodně specialní, než aby jsi mohl růst nonstop. Ne že by jsem Ti to nepřál. Ale dle mého někde strop bude a Ty ho určitě svým skvělým přístupem a obsahem najdeš.

    PS: zkus dodat poslední přehledy i do rubriky Měsiční zprávy.

    • Jakub napsal:

      Díky moc za uznání Turku, ano snažím se, aby to tady opravdu stálo za to 🙂 ale upřímně, taky si myslím, že potenciálních čtenářů nebude nějak extra mnoho… No sám jsem zvědav, kam tento web dojde 🙂

  2. Pingback: Měsíční Zpráva o Návštěvnosti - Září 2012 | Propagace na internetu

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Jako jméno uvádějte prosím své opravdové jméno nebo přezdívku. Komentáře, které místo jména obsahují název firmy, webových stránek nebo klíčová slova jsou automaticky mazány!