Měsíční Zpráva o Návštěvnosti – Září 2012

Měsíční zpráva o návštěvnosti

Další měsíc máme za sebou a proto – vítejte u další měsíční zprávy o návštěvnosti 🙂

Každý měsíc zpracovávám takovéto zprávy o návštěvnosti ze dvou důvodů:

  • Abych si sám udržel přehled o tom, jak se web PNI vyvíjí a také…
  • Abychom se všichni mohli přiučit z pozitivních i negativních příkladů v minulosti – co funguje, nefunguje, nebo co může mít na návštěvnost dokonce negativní dopad…

Doufám, že máte měsíční zprávy rádi, nyní se do toho pustíme 😉

Co se událo v září

Září bylo velmi náročné. Jak jsem zmínil už v minulé měsíční zprávě, několik kolegů z našich Bazarů Měšec se odebralo za oceán do USA. Abychom tedy všechno zvládli, musel jsem být prakticky nonstop v práci a tudíž jsem neměl čas věnovat se ostatním věcem.

Dopředu jsem počítal s tím, že návštěvnost poklesne, ale bohužel, s tím se nedá nic dělat, během září jsem totiž ani neudržel krok se svým Twitterem (a to už je co říct :)).

Statistiky návštěvnosti

Návštěvnost v září 2012

Návštěvnost v září 2012Návštěvy, unikátní návštěvníci, počet shlédnutých stránek… Vše se snížilo.

Jak můžete vidět na obrázku výše, vše je v záporu. Nicméně abych byl upřímný – čekal jsem, že to bude mnohem horší. Prakticky celý měsíc jsem byl natolik časově vytížený, že jsem na PNI téměř nesáhl. Napsal jsem jen snad jeden nebo dva články, které jsem neměl předepsané dříve a to ještě za opravdu ztížených podmínek 🙂

Pssst: dokonce jsem i nejednou zapomněl šířit články na sociálních sítích a tipperu…

Není se tedy čemu divit.

Zdroje návštěvnosti

Zdroje návštěvnosti v září 2012Návštěvnost se opět vrací do toho správného rozložení. Určitě si pamatujete z minulých měsíců, že jsem zpozoroval pokles přístupů z vyhledávačů a většina návštěvníků přicházela z doporučujících stránek.

Přístupy z vyhledávačů mají nyní největší podíl na návštěvnosti. Což je přesně to, čeho chci dosáhnout.

5 klíčových frází, přes které přišlo nejvíce návštěvníků z vyhledávačů:

  1. placená reklama na webu
  2. marketing otc produktů
  3. konkurenční výhoda
  4. vytvořit e-mail adresu
  5. email marketing

Co spadá do marketingu otc produktů netuším 🙂 poradíte mi? Jinak všechny ostatní jsou super (až na vytvořit email adresu :D) a jsem rád, že fráze email marketing je stálým zdrojem návštěvnosti. Na top příčkách ji vidím každý měsíc :).

5 webových stránek, ze kterých přišlo nejvíce návštěvníků:

  1. Twitter – 96
  2. Google – 93
  3. marketingnainternetu.cz – 85
  4. facebook – 41
  5. michalkubicek – 41

marketingnainternetu.cz je stále kvalitním zdrojem návštěvnosti, také je každý měsíc v první desítce. Ostatní jsou celkem pochopitelné 🙂

Konverze

V září se k odběru e-mailů přihlásilo celkem 17 kontaktů. Není to sice žádná pecka, ale vzhledem k návštěvnosti to není až tak zlé… Konverzní poměr je cca 1,4%.

Co se bude dít v říjnu?

V říjnu se konečně bude alespoň něco dít 🙂 v září jsem neměl vůbec čas na čtení článků a sebevzdělávání, takže v říjnu to musím všechno dohnat, ať jsem zase v obraze.

Neustále jsou na mém to-do seznamu tyto věci:

  1. Podcast Propagace Na Internetu
  2. E-shop

Podcast už plánuji hodně dlouho, ale ještě jsem jej nezrealizoval. To by tedy měl být první krok.

Za druhé vidíte e-shop – ano rád bych spustil (prozatím tajný) e-shop, na kterém chci vyzkoušet další techniky na propagaci, které nelze uplatnit na klasických stránkách jako blog/magazín, firemní web a podobně. Věřím, že to bude pro všechny čtenáře PNI zajímavé počteníčko 🙂

Závěr

V době zveřejnění tohoto článku jsem ještě stále v práci, ale všichni kolegové jsou už konečně doma, takže se konečně budu moci opět na plno věnovat svým internetovým projektům.

Honička končí, pokračujeme v krasojízdě 😉

Jaký byl uplynulý měsíc pro vás? Doufám, že poněkud klidnější než pro mě 😉

Příspěvek byl publikován v rubrice Nezařazené se štítky . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Do polí níže zadejte své jméno a e-mailovou adresu a získáte okamžitý přístup k e-mailovému rychlokurzu optimalizace www stránek a jako bonus obdržíte elektronickou publikaci Webové stránky snadno & bez znalostí, která vám objasní základy správně vytvořených www stránek i když jste naprostým laikem v oboru.


Váš e-mail nebude poskytnut žádné třetí straně. Sám nesnáším spam!

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Jako jméno uvádějte prosím své opravdové jméno nebo přezdívku. Komentáře, které místo jména obsahují název firmy, webových stránek nebo klíčová slova jsou automaticky mazány!