Určitě jste si všimli, že tento měsíc prošly webové stránky PNI menším redesignem. Změnila se hlavička, prezentace a boční panel.
Na redesign jsem se chystal už delší dobu, bohužel mi chyběl čas a hlavně chuť shánět někoho, kdo to udělá. Nejsem bohužel grafik a neumím vytvořit líbivý web 🙂
Před nedávnem se však objevil projekt Social Design, který nabízí tvorbu loga pro Facebook timeline a pozadí na Twitteru. Pokud však někomu dodáte logo a grafiku, vytvořit nějakou timeline a pozadí pro Twitter je hračka.
Pojali jsme to tedy trochu odlišným způsobem, abychom viděli, co v klucích, kteří za novým projektem Social Design stojí, opravdu je. Má poptávka nebyla tedy obarvit pozadí a umístit logo. Potřeboval jsem kreativní myšlení a logo kompletně vytvořit, včetně nového řezu písma, který by se na webu PNI dal používat pro grafické elementy jako header, prezentace a sidebar.
Musím říct, že jsem byl velmi mile překvapen. Logo se povedlo hned na první pokus a já neměl co vytknout. Jen jsme oproti původnímu návrhu trošičku zmenšili logo v profilové fotografii na Facebooku. Nápad je zajímavý, zkratka je jednoduše zapamatovatelná a nyní do sebe vše bezvadně zapadá.
Na výslednou práci se můžete podívat zde:
Social Design tedy odvedl skvělou práci a mohu je jen doporučit.
Uvažuji jen nad jednou věcí, se kterou byste mi mohli poradit. Níže jsou dvě loga, které z nich se vám pro tento web líbí více? Dejte mi prosím vědět v komentářích, Áčko nebo Béčko? (klikněte pro plné zobrazení) 🙂
Po nasazení nového loga jsem samozřejmě musel přepracovat celý boční panel, ze kterého jsem odstranil ty příšerné, téměř dva roky staré ikony i přihlašovací formulář a nahradil je jednoduchým obrázkem (s líbivějším ebookem), který odkazuje na vstup do e-mailového kurzu optimalizace webových stránek.
Také jsem malinko změnil přístup ke kurzu a kromě ebooku Webové stránky snadno a bez znalostí zde přibyla i aktualizovaná verze ebooku 13+1 tipů jak zvýšit návštěvnost webu a postupem času budou přibývat další.
Přepracoval jsem také ikony kompletních průvodců a přidal nové, které už na to čekaly. Nově tedy Google Zoo, Tvorba Obsahu a Provizní systémy. Všechny tři jsou velmi důležité a já pokračuji ve psaní článků, kde se vám pokusím danou problematiku nejen co nejlépe vysvětlit, ale také nabídnout spoustu užitečných tipů, jak je využít co nejlépe ve svůj prospěch.
Nejvíce práce mi však dala samotná prezentace, kde jsem musel přepracovat všechny slajdy a sladit písmo do jednotného celku jak rozložením, tak velikostně.
Vše mi zabralo celý den práce 🙂 co říkáte na nový vzhled vy? Cítíte se tady lépe? Líbí se vám více, než starý design? Máte nějaké další doporučení? Thumbs up for Social Design! 🙂
Mohlo by vás zajímat také:
- Dojmy z Webináře SocialBakers: Optimalizace Strategie na Sociálních Sítích
- Propagace Na Internetu Slaví Třetí Narozeniny
- Uplynulý Rok 2011 a 10 Tipů pro Propagaci Na Internetu, Které jsem se Naučil
- 3x Kniha Internetový Marketing pro Čtenáře Propagace Na Internetu – Vyhlášení Výherců
- PNI se vrací, co se bude dít?
Jakube vím že budu jako vždy kritik ale ptáš – já odpovídám 🙂
Ani jedna verze… Vše je na sebe příliš namačkáno a působí to nepřehledným a skličujícím dojmem…
No abych pravdu řekl, nemám ten pocit, že by to bylo nějak přeplněné, ale beru v úvahu 🙂 díky každopádně za komentář 🙂
Neměl jsem na mysli přeplněné ale namačkané 😉
Tedy pokud se stále bavíme o zmiňovaných bannerech A/B…
Pingback: Měsíční Zpráva o Návštěvnosti - Srpen 2012 | Propagace na internetu